۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت ۱۸۰ هزار نفر رشته
کد خبر: ۴۳۴۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت ۱۸۰ هزار نفر رشته

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت ۱۸۰ هزار نفر رشته در استان خبر داد.

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت ۱۸۰ هزار نفر رشته
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و هنری در استان با شرکت ۱۸۰ هزار نفر رشته برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، کشف استعدادهای دانش آموزان می‌باشد و به طور قطع اجرای این نوع از برنامه‌ های می‌تواند زمینه‌ ساز شکوفایی توان و استعداد دانش‌آموزان شود و به موفقیت بیشتر آنان در رشته‌های هنری و فرهنگی بینجامد.
سالار قاسمی خاطر نشان کرد: از تعداد کل دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات فرهنگی و هنری بالغ بر ۲۴۸ نفر حائز رتبه های برتر استانی شدند.
وی در ادامه گفت: در رشته سرود و نقاشی همگانی نیز ۳۷ واحد آموزشی حائز رتبه های اول تا سوم شده‌اند که در دوره های تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در دو گروه جنسیتی پسران و دختران تقسیم بندی می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: رشته هایی از قبیل ادبی، تک نوازی، تک خوانی، نقاشی، سرود، خوشنویسی، طراحی، کاریکاتور و عکاسی از جمله رشته های برگزار شده در این دوره از مسابقات می‌باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: آموزش و پرورش استان قزوین نیز همه ساله با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان، عرصه را برای فعالیت پررنگ‌تر آنان فراهم می‌کند تا آنان به عنوان آینده ‌سازان جامعه در مسیر موفقیت و درخشش استان گام بردارند.
وی در پایان تأکید کرد: رشته های تک خوانی و تک نوازی برای اولین بار در استان در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری گنجانده شده است که مورد استقبال نیز واقع شد، همچنین امسال سعی شد تا حضور دانش آموزان دوره اول متوسطه در مسابقات پررنگ‌تر از سال های گذشته باشد.
منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان