۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انتخاب طرح بلوتوث تاکسیرانی قزوین به عنوان طرح برتر مجمع اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور
کد خبر: ۴۱۸۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

انتخاب طرح بلوتوث تاکسیرانی قزوین به عنوان طرح برتر مجمع اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: طرح بلوتوث نرخ کرایه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به عنوان طرح برتر در مجمع اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور انتخاب شد.

انتخاب طرح بلوتوث تاکسیرانی قزوین به عنوان طرح برتر مجمع اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، داوود عظیمی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از دریافت کرایه اضافه توسط تاکسیرانان دستگاه بلوتوث کرایه تاکسی در کیوسک بازار نصب و راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: راه اندازی دستگاه بلوتوث در کیوسک بازار شرایطی فراهم می کند تا شهروندانی که از این مسیر عبور می کنند در صورتی که سیستم گوشی آن ها اندروید باشد اگر بلوتوث گوشی خود را روشن کنند می توانند لیست نرخ کرایه تاکسی تمام خطوط تاکسیرانی را دریافت کنند.
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ۴۰ میلیون ریال است.
عظیمی تصریح کرد: این طرح در مجمع تاکسیرانی های شهری کشور ارائه شد و توانست عنوان طرح برتر در بین طرح های تاکسیرانی های سطح کشور را کسب کند.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به نویزهایی که در مکان فعلی دستگاه بلوتوث وجود دارد تا قبل از پایان سال وپس از رفع مشکل قابل بهره برداری خواهد بود.
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: باتوجه به فراهم شدن این امکان شهروندان می توانند از نرخ کرایه تاکسی تمام مسیرهای قزوین آگاه شوند بنابراین از آنان تقاضا می شود در صورت دریافت کرایه اضافه توسط تاکسیرانان مراتب را به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اطلاع رسانی کنند.
منبع: تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان