۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان صرف نظافت و جمع آوری زباله شهر اقبالیه می شود
کد خبر: ۳۹۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاونت خدمات شهری اقبالیه در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین:

ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان صرف نظافت و جمع آوری زباله شهر اقبالیه می شود

امینی گفت: هزینه نظافت و جمع آوری زباله شهر اقبالیه ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان است که طی قرارداد یکساله به بخش خصوصی واگذار شده است.

ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان صرف نظافت و جمع آوری زباله شهر اقبالیه می شود
سیف اله امینی معاونت خدمات شهری اقبالیه در گفتگو به خبرنگار صبح قزوین گفت: در حال حاضر مساحت معابر سطح شهر بیش از 93 هکتار می باشد لذا طبق استاندارد تقسیم کار برای کارگران خدمات شهری می بایست هر کارگر یک هکتار از معابر را نظافت کند.
وی افزود: به لحاظ کمبود اعتبار ودرآمد کافی، مجموعه این خدمات در شهر اقبالیه توسط 40 کارگر انجام می شود یعنی به عبارتی حجم کار یک کارگر 5/2 برابر استاندارد است به همین منظور همکاری همه اهالی را خواستاریم تا اولا با رعایت نظافت شهر و ثانیا قراردان زباله های خانگی و مغازه ها داخل کیسه های پلاستیکی و گذاشتن به موقع آن در ساعت مقرر کارگران زحمتکش و بی اداعای شهرداری را یاری نماید.
این مسئول اظهار داشت: علاوه بر نظافت عمومی شهر تهیه ونصب کد پستی 10رقمی، ساخت ونصب پلهای فلزی وبتنی برای معابر، نصب امکانات پارکها، سمپاشی کانالهای اصلی ترمیم واصلاح جداول سطح شهر، اتلاف سگهای ولگرد، جمع اوری سد معابر عمومی، خدمات اتش نشانی، خدمات آرمستان و انواع خدمات مورد نیاز شهر در جهت پاکسازی و نظافت و برآوردن آرامش شهروندان از وظایف دیگر ما ست که در این حوزه انجام می دهیم.
امینی درادمه افزود: مساحت فضای سبز این شهر نیز 120000 هزار متر مربع می باشد که برای تامین و نگهداری ان ماهانه به مبلغ 12 میلیون تومان به بخش خصوصی واگذارشده که توسط 13 کارگر انجام می پذیرد.
وی همچنین گفت: سرانه استاندارد فضای سبز برای هر نفر 12 متر است که این مقدار در شهر ما علیرغم ساخت 4 بوستان 2 متر می باشد و امیدواریم بار همکاری مردم بتوانیم گام هی بهتری برای خدمات رسانی برداریم.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان