۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسابقات کشتی پهلوانی در مشهد برگزار می شود
کد خبر: ۳۹۶۷۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور ورزشکاران قزوینی

مسابقات کشتی پهلوانی در مشهد برگزار می شود

مسابقات کشتی پهلوانی با مضمون یادواره زنده یاد پهلوان باشی علیرضا سلیمانی، با حضور یک تیم ورزشی از قزوین در سالن شهید بهشتی شهر مشهد برگزار می شود.

مسابقات کشتی پهلوانی در مشهد برگزار می شود
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین، مسابقات کشتی پهلوانی با مضمون یادواره زنده یاد پهلوان باشی علیرضا سلیمانی روز جمعه ۱۲ آبان ساعت ۸ صبح در سالن شهید بهشتی شهر مشهد جهت تعیین پهلوان کشوری سال ۹۳ برگزار خواهد شد که یک تیم ورزشی نیز از استان قزوین در حال آماده‌سازی و اعزام به این مسابقات هستند.
محسن مختاری و یاسر رحمانی به عنوان ورزشکاران وزن ۹۰+، رحیم چگینی با سمت سرپرست تیم و مجید ساریخانی به عنوان مربی از استان قزوین به این مسابقات اعزام خواهند شد.
لازم به ذکر است ورزشکار برگزیده در این یادواره، ضمن دیدار با مقام معظم رهبری، بازوبند پهلوانی را از دست ایشان دریافت خواهند کرد.
در خاتمه یادآور می شود جمعه ۱۲ آبان ساعت ۸ صبح همزمان با برگزاری مسابقات انتخاب کشتی پهلوانی مسابقات پاورلیفتینگ شهدای شهرستان قزوین با حضور قهرمانان این رشته، هیئت پرورش اندام، بدنسازان، کمیته پاورلیفتینگ، سازمان بسیج ورزشکاران و فرماندهان سپاه در ورزشگاه تختی برگزار می شود.
انتهای پیام/۹۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان