۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مراسم تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی در صورت وجود مسایل پشت پرده غیر قانونی است
کد خبر: ۳۸۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین:

مراسم تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی در صورت وجود مسایل پشت پرده غیر قانونی است

حجت الاسلام قابل اظهارداشت: کسی که امروز با نظرات کارشناسی مخالف است، فردا چطور مدافع حقوق مردم خواهد بود.

مراسم تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی در صورت وجود مسایل پشت پرده غیر قانونی است

حجت الاسلام علی قابل رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین، با اشاره به مراسم تقدیر و تشکر از ستاد تسهیلات نوروزی که فردا قرار است در ورزشگاه آزادی تهران صورت گیرد، گفت: ما به دین اسلام پایبندیم، که این دین به ما می گوید نه افراط و نه تفریط .

وی ادامه داد: ما از طرفی از کمبود ها نالانیم و از طرف دیگر به این مسائل دامن می زنیم در حالی که همه بزرگان آن را رد می کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین با توجه به هزینه ای که صرف این مراسم خواهد شد، اظهار داشت: این هزینه اگر از جیب شخصی هم بود، کار درستی نیست تا چه رسد از بیت المال در چنین موقعیتی خرج شود.

وی عنوان کرد: هرکسی که به این جریان کمک کرده و از امکانات بیت المال در این راه هزینه کند، هیچ توجیهی در پیشگاه دولت و در مقابل مردم نخواهد داشت.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان قزوین ادامه داد: مردم اجازه نمی دهند اینگونه هزینه ها صرف شود و از طرفی هم خود دست اندرکاران تسهیلات نوروزی که نقش عمده آن ر ا پلیس اجرا می کرد، می گویند ما به انجام این کار راضی نیستیم.

وی با بیان اینکه اگر شکل گیری این حرکت به خاطر مسائل پشت پرده و اهداف سیاسی باشد، تصریح کرد: این حرکت غیرقانونی و نادرست بوده، نقطه ضعفی بزرگ و تخلفی آشکار است.

حجت الاسلام قابل با اشاره به برداشت مردم از این مسائل، خاطرنشان کرد: کسی که امروز با همه نظرهای کارشناسی نمایندگان، مراجع و نخبگان مخالفت می کند، فردا روزی اگر رئیس جمهور شود، چگونه می خواهد از حقوق مردم دفاع کند و مردم برداشت دیگری خواهند داشت از این قضایا و در هر صورت این کار خلاف است.

انتهای پیام/3004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان