۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دیدار فرمانده های سپاه قزوین با امام جمعه
کد خبر: ۳۸۶۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

دیدار فرمانده های سپاه قزوین با امام جمعه

جمعی از فرمانده هان سپاه استان با امام جمعه قزوین دیدار کردند.

دیدار فرمانده های سپاه قزوین با امام جمعه
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین،در این دیدارکه در سالن اجتماعات شهید باریک بین برگزار شد آیت الله باریک بین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروزبسیج ما در تمام عرصه های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی تاثیرگزاری دارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت های خوبی در بخشهای مختلف بوده که این برگرفته از خون شهدا و الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس و دوران حماسه و ایثار، بسیجیان به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند تا نگذارند دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا نمایند.
وی تصریح کرد:به یقین ملت ایران در برابر تمامی توطئه ها و نقشه های استکبارجهانی هوشیار بوده و پشتیبان ولایت خواهند بود.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: بسیج برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در همه صحنه ها حاضر باشد و در دوران دفاع مقدس در جبهه ها همین بسیجیان ما از عزت ایران واسلام دفاع کردند.
وی به نقش بسیج در بخشهای سازندگی هم اشاره و بیان داشت: بسیج در حوزه سازندگی و کمک به رشد و توسعه کشور نیز همواره آماده خدمت بوده و نقش مهمی را ایفا می نماید.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام معبودی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: بسیج فقط یک نیرویی نیست که در مواقع نظامی کارایی داشته باشد بلکه کارکرد آن در قسمتهای دیگر در عرصه های سیاسی و فرهنگی است.
وی ادامه داد:تشکیل بسیج نشانه درایت و تدبیر امام خمینی (ره) بود که امروز می بینیم که بسیج در تمام عرصه های مختلف پیشتاز و پیشگام است.
سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان نیز در این دیدار یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای بسیجی را گرامی داشت و گفت: بسیج در کشور به عنوان جمعیت مدافع انقلاب و اسلام برقرار شد و آنها در هشت سال دفاع مقدس همیشه در صحنه بودند و از این خاک مقدس دفاع کردند.
سردار شاهرخی تصریح کرد:باید یاد خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین شهدای بسیجی که در این راه به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.
در پایان این دیدار از حجت الاسلام علی ارباب رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به عنوان یکی از بسیجیان نمونه طلاب توسط امام جمعه قزوین قدردانی شد.
منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان