۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بنیاد مسکن حق دخالت مستقیم در تعاونی‌های مسکن مهر را ندارد/ تکمیل ۵ هزار واحد مسکن شهری
کد خبر: ۳۷۶۷۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رییس بنیاد مسکن:

بنیاد مسکن حق دخالت مستقیم در تعاونی‌های مسکن مهر را ندارد/ تکمیل ۵ هزار واحد مسکن شهری

تابش گفت: بنیاد مسکن حق دخالت در تعاونی‌های مسکن مهر را به دلیل تاخیر در تحویل واحدها ندارد و تا پایان سال ۵ هزار واحد مسکن شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

بنیاد مسکن حق دخالت مستقیم در تعاونی‌های مسکن مهر را ندارد/ تکمیل ۵ هزار واحد مسکن شهری
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین، علی‌رضا تابش رییس بنیاد مسکن با بیان اینکه تعدادی از واحدها توسط تعاونی‌ها در حال ساخت هستند اظهار داشت: متقاضیان این واحدهای مسکونی با تعاونی‌ها عقد قرارداد بسته‌اند و این متقاضیان اعضای تعاونی‌ هستند.
وی در ادامه افزود: بنیاد مسکن تنها وام مسکن مهر به این تعاونی‌ها پرداخته کرده است و در حال حاضر یک ریال بدهکاری هم به آنها ندارند.
رییس بنیاد مسکن در ادامه تصریح کرد: ما نمی‌توانیم به طور مستقیم با تعاونی‌ها در خصوص تاخیر در تحویل واحدها برخورد نماییم و در حال حاضر وزارت تعاون مسئول اصلی رسیدگی تاخیر در تحویل واحدها است.
وی با بیان اینکه تا پایان سال بخش اعظمی از واحدهای مسکن مهر شهری به متقاضیان تحویل داده می‌شود گفت: 5 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر تکمیل شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: امسال نیز برنامه‌ریزی کردیم 20 هزار واحد مسکن شهری توسط بنیاد مسکن ساخته شود.
تابش در ادامه خاطر نشان کرد: 15 هزار واحد مسکن شهری نیز امسال در دست اجرا داریم که در آینده‌ای نزدیک به متقاضیان تحویل می‌دهیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان