۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تاکسیرانی قزوین با حدود ۴هزار خودرو آماده ارائه خدمات به دانش آموزان است
کد خبر: ۳۷۰۰۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبرداد

تاکسیرانی قزوین با حدود ۴هزار خودرو آماده ارائه خدمات به دانش آموزان است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با حدود ۴هزار خودرو آماده ارائه خدمات به دانش آموزان است.

تاکسیرانی قزوین با حدود ۴هزار خودرو آماده ارائه خدمات به دانش آموزان است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مصطفی کاشی پزها افزود: یکی از خدماتی که سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به شهروندان ارائه می دهد، سرویس مدارس برای دانش آموزان است.
وی اضافه کرد: با شروع سال تحصیلی یکی از دغدغه های والدین تردد دانش آموزان در فاصله مکانی بین منزل و مدرسه است بنابراین سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین هر ساله قبل از آغاز سال تحصیلی اقدام به برگزاری جلسات متعدد به منظور انتظام بخشی به سرویس مدارس دانش آموزان می کند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: این اقدام سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین موجب می شود نگرانی خانواده ها برای تردد دانش آموزان در فاصله مکانی بین مدرسه و منزل مرتفع شود زیرا این سازمان از بهترین و مجرب ترین تاکسیرانان برای سرویس مدارس استفاده می کند.
کاشی پزها تصریح کرد: استفاده از سرویس مدارسی که توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تأیید شده اند موجب تأمین امنیت دانش آموزان و سرعت در ارائه خدمات به دانش آموزان می شود.
وی خاطرنشان کرد: از والدین دانش آموزان انتظار می رود از سرویس مدارس مورد تایید سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین استفاده کرده و از سپردن فرزندان خود به سواری های شخصی خودداری کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: از این 4هزار خودروی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهر داری قزوین که آماده ارائه خدمات هستند، بیش از هزار خودرو در قالب سرویس مدارس فعالیت دارند.
کاشی پزها یادآور شد: دانش آموزان نیز دقت داشته باشند در ترددهای خود از تاکسی های درون شهری استفاده کرده و از سوارشدن به خودروهای شخصی پرهیز کنند زیرا در صورت بروز مشکل هیچ نهادی پاسخگو نیست.
منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان