۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تساوی ربات های فوتبالیست تیم MRL با بازیکنان و پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس
کد خبر: ۳۵۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران-۲۰۱۳ اتفاق افتاد؛

تساوی ربات های فوتبالیست تیم MRL با بازیکنان و پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس

مسابقه فوتبال بین ربات های فوتبالیست سایز متوسط تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و پیشکسوتان و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

تساوی ربات های فوتبالیست تیم MRL با بازیکنان و پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس
به گزارش صبح قزوین به نقل از ستاد اطلاع رسانی هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران-2013؛ در دومین روز برگزاری این مسابقات تعدادی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران ضمن بازدید از لیگ های مختلف رباتیک، در دیداری دوستانه و نمادین با ربات های فوتبالیست به میدان رفتند.
در این دیدار جذاب و دیدنی که با استقبال پرشور علاقه مندان و بازدیدکنندگان همراه بود، ابراهیم آشتیانی، ضیاء عربشاهی، رحمان رضایی و امیر عابدزاده به همراه امید زندگانی هنرمند صدا وسیمای کشورمان و عضو تیم فوتبال هنرمندان برای تیم انسان ها به میدان رفتند.
هم چنین حسینی بای، خبرنگار واحد مرکزی خبر نیز دقایقی برای تیم انسان ها به میدان رفت که به دلیل برخورد با یکی از ربات ها با کارت قرمز داور مواجه شد و زمین بازی را ترک کرد.
این مسابقه، رقابتی زیبا و دیدنی بین انسان و ربات بود که در نهایت هر کدام از تیم ها موفق شدند سه بار دروازه ی حریف را باز کنند.
یادآور می شود؛ هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران-2013 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران، فردا نیز پیگیری خواهد شد و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از این مسابقات بازدید کنند.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان