۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین توجه به بیانیه "گام دوم انقلاب" جزو وظایف همه مسئولان است
کد خبر: ۳۳۴۰۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۵:۱۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

توجه به بیانیه "گام دوم انقلاب" جزو وظایف همه مسئولان است

استاندار قزوین گفت: همانطور که رئیس جمهور هم تاکید کرد برنامه‌های دولت براساس بیانیه رهبری شکل می‌گیرد و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جزو برنامه‌های اصلی ما خواهد بود.

توجه به بیانیه "گام دوم انقلاب" جزو وظایف همه مسئولان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی عصر امروز(سه شنبه) در شورای اداری استان قزوین که با حضور وزیر دادگستری در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغازین روزهای پنجمین دهه انقلاب و بیانیه رهبری درباره گام دوم انقلاب ازجمله مسائل مهمی است که باید به طور دقیق به آن پرداخته شود. 

وی افزود: استان قزوین به لحاظ جغرافیایی، اقلیمی، شرایط تاریخی و فرهنگی جزو استان‌های نمونه کشور است.
 
استاندار قزوین اذعان کرد: موقعیت جغرافیایی قزوین به گونه‌ای است که صنعت حمل و نقل کشور بدون حضور قزوین ابتر خواهند ماند، زیرا شاهراه حمل و نقل کشور است.

وی عنوان کرد: استان قزوین از لحاظ کشاورزی با اینکه کمتر از یک دهم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است، اما بیش از ۴درصد محصولات کشاورزی کشور را تامین می‌کند.  

این مسئول بیان کرد: قزوین در حوزه صنعت از مهمترین مراکز صنعتی کشور است که بقیه صنایع را در استان‌های دیگر را تغذیه می‌کند و صادرات غیرنفتی از استان صورت می‌گیرد.  

وی با اشاره به قدمت هفت هزارساله قزوین یادآور شد: قزوین به خصوص از ۴۰۰سال پیش که ۵۳سال به عنوان پایتخت ایران قرار داشت، بناهای زیادی در آن شکل گرفت که در کنار طبیعت زیبا می‌تواند زمینه جذب گردشگر را فراهم کند.  

زاهدی ادامه داد: همچنین وجود قومیت‌های مختلف در استان قزوین چهره منحصر به فردی ایجاد کرده است و اقوام مختلف با مهاجرت در قزوین ساکن شدند و فرهنگ و گویش و پوشش و آیین خود را حفظ کرده اند.  

وی اضافه کرد: به لحاظ علمی و دانشگاهی قزوین با وجود بیش از ۵۰واحد دانشگاهی جزو استان‌های علمی کشور است.  

استاندار قزوین تاکید کرد: باید به دور از منازعات و سیاست بازی‌هایی که وقت مسئولان را می‌گیرد به حل مشکلات مردم بپردازیم و آینده خوبی را رقم بزنیم. 

وی درباره پیام اخیر رهبری ابراز کرد: توصیه ما به مدیران این است بیانیه رهبری را با دقت مطالعه کنند، شاید درنگاه اول گمان کنیم قبلا این مسائل بیان شده است، اما اگر با دقت مطالعه کنیم متوجه می‌شویم که نوع ادبیات و بیان دستاوردهای نرم افزاری که درکنارهم، با بیاناتذ دیگر رهبری متفاوت است. 

این مسئول اذعان کرد: رهبری می‌فرمایند، شعارهای انقلاب منطبق بر فطرت انسان است و این کلام بسیار دقیقی است.

وی عنوان کرد: به دلیل هم‌خوانی شعارهای انقلاب بر فطرت انسان، این شعارها ماندگار می‌ماند و همه وظیفه داریم به این بیانیه توجه کنیم.

زاهدی در پایان گفت: همانطور که رئیس جمهور هم تاکید کرد برنامه‌های دولت براساس بیانیه رهبری شکل می‌گیرد و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جزو برنامه‌های اصلی ما خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان