۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین اجرای گروه سرود ۶۰۰نفری کانون‌های مساجد قزوین
کد خبر: ۳۳۳۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۴:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول گروه سرود بین‌المللی انتظار خبرداد:

اجرای گروه سرود ۶۰۰نفری کانون‌های مساجد قزوین

مسئول گروه سرود بین‌المللی انتظار گفت: در این مراسم ۳سرود به نام‌های سرود ملی، خمینی ای امام و ایران ما و ۲سرود دیگر توسط گروه سرود بین المللی انتظار اجرا می‌شود.

اجرای گروه سرود ۶۰۰نفری کانون‌های مساجد قزوین
محمد حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد بیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گروه سرود 40هزار نفری به همت کانون‌های مساجد کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: سهمیه‌ی استان قزوین در سرود 40هزار نفری کانون‌های مساجد کشور 600نفر است.

مسئول گروه سرود بین المللی انتظار ابراز کرد: در شهر الوند واقع در میدان لاله مسجد رسول اکرم(ص) در 12بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به صورت زنده از مرکز صداسیمای استان قزوین بخش خواهد شد.

وی بیان کرد: در این مراسم 3سرود به نام‌های سرود ملی، خمینی ای امام و ایران ما و 2سرود دیگر توسط گروه سرود بین المللی انتظار اجرا می‌شود.

این مسئول درباره‌ی دیگر برنامه‌های گروه سرود انتظار در ایام الله دهه‌ی فجر بیان کرد: در دومین روز از دهه‌ی فجر این گروه در مسجد راه‌چمن در برنامه تقدیر از هنرمندان انقلابی اجرا خواهد داشت.

حسین‌زاده ادامه داد: در 14 و 15بهمن ماه شاهد اجراهای خیابانی این گروه سرود برای عامه مردم درسطح شهر خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در 16بهمن ماه گروه سرود دخترانه‌ی انتظار که از دختران 10تا 13 سال به تازگی تشکیل شده در ساعت 21:30 به صورت زنده از مرکز صداوسیمای استان قزوین بخش خواهد شد.

این فعال فرهنگی در پایان گفت: این گروه سرود در 22بهمن در راهپیمایی استان قزوین در جمع مردم انقلابی شهر و بعد از نمازمغرب عشا در تپه‌ی نورالشهدا در برنامه‌ی جشن بیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان