۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شهردار را براساس فشارهای سیاسی و وابستگی حزبی انتخاب نخواهیم کرد
کد خبر: ۳۳۳۶۹۲ نویسنده: مهتاب بهرامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر الوند:

شهردار را براساس فشارهای سیاسی و وابستگی حزبی انتخاب نخواهیم کرد

رئیس شورای اسلامی شهر الوند گفت: در انتخاب شهردار توصیه و فشارهای سیاسی و وابستگی حزبی و جناحی مورد توجه قرار نمی‌گیرد و ملاک ما منافع شهر و شهروندان بوده و خواهد بود.

شهردار را براساس فشارهای سیاسی و وابستگی حزبی انتخاب نخواهیم کرد
مهتاب بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره روند انتخاب شهردار جدید شهر الوند اظهار کرد: بعد از پذیرش استعفای شهردار سابق، بحث انتخاب شهردار در جلسات آتی شورا مطرح و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که قریب به یکسال و نیم از شروع دوره پنجم گذشته و لزوم تعیین تکلیف سریع مدیر مجموعه امری ضروری است، سعی خواهیم کرد تا در مدت زمان کوتاهی شهردار جدید را انتخاب کنیم و با ورود نیرویی تازه نفس، متخصص و متعهد در مسیر مشخص شده حرکت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند اذعان کرد: در صحبتی که با اعضای شورا داشتیم مقرر شد هر عضو، دو نفر را به عنوان گزینه معرفی کند تا در جلسات انتخاب شهردار جدید، مطرح و مورد بررسی قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: در انتخاب شهردار جدید، اولویت با افرادی است که سابقه موفقی در حوزه مدیریت شهری داشته باشند. 

بهرامی تصریح کرد: در جلسات فوق العاده گزینه‌های مطرح شده، در صحن شورا حاضر می‌شوند و برنامه‌های خود را ارائه خواهند داد تا در نهایت فردی که به لحاظ توانمندی، تجربه، تحصیلات، خوشنامی و سلامت کاری رزومه مناسب و ارزشمندی داشته باشد، بعنوان دومین شهردار دوره پنجم شورا انتخاب می‌شود.

انتخاب شهردار براساس منافع شهر و شهروندان صورت می‌گیرد
رئیس شورای اسلامی شهر الوند بیان کرد: همانطور که پیش از این نیز تاکید کرده بودیم در انتخاب شهردار توصیه و فشارهای سیاسی و وابستگی حزبی و جناحی مورد توجه قرار نمی‌گیرد و ملاک ما منافع شهر و شهروندان بوده و خواهد بود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا تغییرات مدیریتی در شهرداری شروع شده؟ گفت: اعمال تغییرات از اختیارات قانونی سرپرست شهرداری است و وی به عنوان رئیس مجموعه تصمیم می‌گیرند که بنا بر مصالح کلی مجموعه با مدیران جدیدی کار کنند.

این مسئول تصریح کرد: هر تغییری در رأس یک مجموعه یکسری تحولات در بدنه مجموعه را نیز در پی دارد و اگر این موضوع آرامش را به درون سازمان برگرداند، راندمان را بالا ببرد و حواشی را دور کند، قطعا باعث افزایش انگیزه کار بین نیروها می‌شود و این موضوع بی‌شک به صلاح شهرداری و شهر خواهد بود.

بهرامی افزود: تغییرات در هر دوره ای کاملا طبیعی است و مجموعه باید در هر شرایطی و در جهت تحقق اهداف سیستم مدیریت شهری همراهی و همکاری خود را اثبات کنند. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان