به گزارش خبرنگار اجتماعی
صبح قزوین ؛ به منظور صیانت از حقوق شهروندان و بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت و در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات سلامت در مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و همچنین ثبت و پیگیری شکایات بیمه شدگان و ارائه نظر، پیشنهاد، انتقاد و درخواستهای بیمه شدگان سامانه ۱۶۶۶ راه اندازی شده است.
بر این اساس بیمه شدگان میتوانند شکایات و پیشنهادات و درخواستهای خود را از طریق تماس با شماره ۱۶۶۶ با مدیران ارشد مطرح کنند.
همچنین روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح بیمه شدگان میتوانند از طریق این شماره با مدیرعامل سازمان، مدیران ارشد و مدیرکل بیمه سلامت استان به صورت مستقیم در ارتباط باشند و دیدگاهها و مشکلات خود را در میان بگذارند.
انتهای پیام/2002
دیدگاه ها