۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین خرید ۱۶۰۹بخاری و آبگرمکن برای مددجویان قزوینی
کد خبر: ۳۳۲۰۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۷ ساعت: ۸:۲۲ ↗ لینک کوتاه

از محل کمک‌های پیامکی مردم صورت گرفت؛

خرید ۱۶۰۹بخاری و آبگرمکن برای مددجویان قزوینی

از محل کمک‌های پیامکی مردم با کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* هزار و ۶۰۹ دستگاه بخاری و آبگرمکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خریداری شد.

خرید ۱۶۰۹بخاری و آبگرمکن برای مددجویان قزوینی
محمد صیادی، در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا از طریق منابع مختلف به خصوص جذب کمک‌های مردمی بستر خدمت رسانی به مددجویان را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در آستانه فصل سرما هستیم و یکی از نیازهای جدی مددجویان در این ایام تأمین گرمای محل سکونت و آب گرم است که بدین منظور لوازم خانگی مورد نیاز مددجویان تهیه شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: از محل کمک‌های پیامکی مردم که با کد # 028*8877* اهداء شده، تعداد هزار و 609 دستگاه بخاری و آبگرمکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خریداری شد.

وی اعلام کرد: این لوازم خانگی شامل 151 دستگاه آبگرمکن گازی، هزار و 250 دستگاه بخاری گازی، 135 دستگاه بخاری نفتی و 73دستگاه چراغ نفتی است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به روش‌های مختلف کمک به نیازمندان گفت: طرح‌های متنوع برای دریافت کمک‌های مردمی وجود دارد تا مردم نیکوکار در حد توان و براساس نیت خود به مددجویان کمک کنند.

وی بیان کرد: تمامی کمک‌های مردمی مطابق ضوابط شرعی براساس نیت نیکوکاران هزینه می‌شود از این رو اقشار مختلف مردم می توانند با وارد کردن کد "یو.اس.اس.دی" # 028*8877* در طرح‌های مختلف آمادرسانی به نیازمندان مشارکت کنند.

صیادی ادامه داد: عضویت در طرح صدقه که از طریق همین کد صورت می‌پذیرد از رقم 200 تومان آغاز می‌شود و عموم مردم می‌توانند رقم خود را به دلخواه انتخاب کنند.

وی عنوان کرد: یکی از بزرگترین محاسن پرداخت کمک‌های مردمی از طریق کد # 028*8877* این است که نیکوکاران در هر مکان می‌توانند کمک خود را اهداء کرده و در همان لحظه رسید الکترونیکی دریافت کنند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین کمک‌های مردمی که از این طریق اهداء می‌شود دیگر نیاز به صرف زمان برای جمع‌آوری نداشته و به سرعت در حساب مالی موجود بوده و برای نیازمندان هزینه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و دریافت نیازمندی‌های مددجویان برای رفع این کاستی‌های مددجویان اقدام کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان