۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تنظیم و ارائه ۳۰ طرح اعتلای بسیج/ تحریم‌ها قابل کتمان نیست اما بزرگتر از تحریم، جنگ روانی دشمن است
کد خبر: ۳۳۱۹۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۲ ساعت: ۱۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده بسیج مستضعفین در نشست خبری اعلام کرد؛

تنظیم و ارائه ۳۰ طرح اعتلای بسیج/ تحریم‌ها قابل کتمان نیست اما بزرگتر از تحریم، جنگ روانی دشمن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما یک سلسله برنامه‌هایی تحت عنوان طرح‌های اعتلای بسیج داریم که ناظر بر به روز شدن بسیج است تا بتوانیم بسیج و انقلاب را مطابق بر جامعه روز حفظ کنیم.

تنظیم و ارائه ۳۰ طرح اعتلای بسیج/ تحریم‌ها قابل کتمان نیست اما بزرگتر از تحریم، جنگ روانی دشمن است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین  سردار غلامحسین غیب پرور در حاشیه کنگره ملی 3هزار شهید استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نتیجه مذاکرات هسته ای اظهار کرد: مذاکره یک روال طبیعی است اما آن چیزی که تعیین کننده است، مذاکره نیست بلکه ایستادگی مردم است.

وی افزود: من در مقامی نیستم که بگویم مذاکره بشود یا خیر، مذاکره یک وسیله دسته دوم، سه و چهارم است و عامل اصلی تعیین کننده مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آخرین پیام ملت ایران به جهان در 13 آبان امسال بود؛ در شرایطی که مردم گرفتارند اما دشمن را خوب می‌فهمند و باشکوه تر از سال‌های گذشته در 13 آبان حاضر شدند.

غیب پرور در پاسخ به سوالی درباره آمادگی بسیجیان کشور ابراز کرد: به جهات مختلف دفاعی، فرهنگی، استواری پایه‌های اجتماعی به گونه‌ای هستیم که اگر دشمن تا امروز کاری می‌خواست انجام بدهد حتما انجام می داد.

وی در ادامه گفت: اگر دشمن تاکنون کاری انجام داده بدون شک سیلی محکمی خورده است؛ دشمن امروز به لحاظ نظامی و جنگ سخت نمی‌تواند نگاه چپ داشته باشد و این تعارف نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز پیام جمهوری اسلامی ایران را همه دنیا دریافت کرده است.

وی گفت: باید نقاطی که دشمنان به ما آسیب می‌زند به ویژه جنگ اقتصادی را در اولویت قرار دهیم و با توانمندی که در کشور است می‌توانیم بر این عرصه هم فایق آییم.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص میزان اثربخشی کنگره شهدا در جامعه گفت: شهدا جامعه را در برابر تهدیدات و آسیب‌ها واکسینه می‌کنند و عامل بقای انقلاب و گنجینه معنوی ملتی هستند که برای ماندگاریشان تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: اگر شهدا را دایما در تعاملات اجتماعی و برنامه ریزی آینده در نظر داشته باشیم و اگر از راه و روش شهدا بهره بگیریم حتما حرکت آینده ما تضمین می‌شود.

غیب پرور بیان کرد: ما ملت شهید داده‌ایم، ما مثل امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نیستیم که اگر یکی از شخصیت‌هایشان ساقط شود تمام ملت آنها از هم می‌پاشد و ملت ایران مردمی هستند که از زمزم زلال عاشورا رفع عطش می‌کنند.

وی درباره اهمیت نقش رسانه‌ها افزود: توجه به رسانه مهم است چراکه امروز جنگ رسانه حرف اول را در دنیا می‌زند و اگر از این حوزه غفلت کنیم خسران جدی خواهیم دید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره برنامه‌های بسیج برای اعتلای کشور اظهار کرد: ما یک سلسله برنامه‌هایی تحت عنوان طرح‌های اعتلای بسیج داریم که ناظر بر به روز شدن بسیج است تا بتوانیم بسیج و انقلاب را مطابق بر جامعه روز حفظ کنیم.

غیب پرور عنوان کرد: 30 طرح اعتلا تنظیم کردیم که 9 مورد آن تصویب و اجرا شده است.

وی ابراز کرد: نتیجه بعضی از این طرح‌ها همچون حوزه دانش آموزان و دانشجویی را در آینده می‌بینیم، طرح کشاورزی که 40هزار روستای کشور را پوشش می‌دهد در 4 سال برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به خبرنگار صبح قزوین گفت: بحث تحریم‌ها واقعی است و نمی‌توان کتمان کنیم، اما بزرگتر از تحریم‌ها جنگ روانی است که توسط دشمن درست شده است.

وی افزود: بخشی از مشکلات اقتصادی را مسائل داخلی دامن می‌زند؛ مشکل وجود دارد اما در مرحله‌ای که نیست که فلج کننده باشد.

غیب پرور ابراز کرد: من تقاضا می‌کنم که رسانه‌ها متوجه بخش روانی باشند چراکه رسانه‌ها می‌توانند در تلطیف فضا کمک کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحریم‌ها فقط یک اقدام امریکاست و بیشتر بخش اقدامات آن‌ها مربوط به جنگ روانی است، این دوران هم سپری می‌شود ما دوران سختی را در گذشته گذراندیم؛ در دوران دفاع مقدس گاهی کارت به استخوان می‌رسید.

غیب پرور در پایان افزود: یک آینده درخشان، امیدبخش و با کمال در انتظار ملت ایران و انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان