۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مشکلات اقتصادی کشور قابل انکار نیست/ دشمن نمی‌تواند انقلاب ما را بایکوت کند
کد خبر: ۳۳۱۷۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

صفارهرندی در قزوین:

مشکلات اقتصادی کشور قابل انکار نیست/ دشمن نمی‌تواند انقلاب ما را بایکوت کند

صفارهرندی در قزوین گفت: کسی نمی‌تواند مشکلات اقتصادی مردم را انکار کند چراکه بخشی ازاین مسئله به کینه‌توزی دشمنان و تحریم‌های خارجی برمی‌گردد و بخشی هم به بی‌عملی مسئولان مربوط است.

مشکلات اقتصادی کشور قابل انکار نیست/ دشمن نمی‌تواند انقلاب ما را بایکوت کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در تجمع مردم قزوین به مناسبت گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در خیابان شهدای اظهار کرد: امروز باید "مرگ بر امریکا" را بلندتر فریاد بزنیم چراکه دشمنان چشمشان به این است که ملت ایران در روز ملی استکبار ستیزی چه خواهند کرد.

وی افزود: ماهیت نظام و انقلاب اسلامی استکبارستیزی است و این هدف و آرمان همچنان ادامه دارد؛ امام راحل بارها در سخنرانیشان فرمودند؛ ما هرچه می‌کشیم از دست آمریکاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: از اولین قطعنامه‌هایی که کنگره امریکا در سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی تصویب کرد مربوط به دفاع از بهائیت بود که در کشور ما توطئه می‌کرد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف استقلاب و آزادی ملت تشکیل شد، عنوان کرد: پیچیدگی‌های دشمنی امریکا با انقلاب اسلامی را از همان ابتدا می‌توان پی برد به گونه‌ای که حضرت امام در یکی از سخنرانی‌ها فرمودند: امریکا قصد داشت با توطئه‌هایی که دارد مانند اتفاقات سال ۳۲ شاه را مجدد به ایران بازگرداند.

هرندی با اشاره به اینکه دکتر مصدق به امریکایی‌ها خوشبین بود یادآور شد: آنچه دولت مصدق را فروریخت به خاطر خوشبینی به امریکا و دل بستن به وعده آن‌ها بود.

این مقام مسئول بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در راس انقلاب قرار داشت و درایت و رهبری ایشان اجازه نداد دشمنان توطئه‌های خود را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: پیشینه و سابقه آزادگی و استکبارستیزی ملت ایران در حماسه قیام و تسخیر لانه جاسوسی امریکا برای بار دیگر به دستان دانشجویان تجلی کرد.

هرندی در ادامه گفت: زمانی که دانشجویان به اسناد دست یافتند متوجه شدن موضوع فقط امریکا نیست بلکه بنی صدر به عنوان عامل داخلی با سفارت آمریکا در ارتباط بود؛ درواقع تصور این مسئله سخت است که کسی که خود در راس امور کشور قرار دارد خود را به دشمنان فروخته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز به خوبی اسلام امریکایی چهره خود را نشان داده است، افزود: منافق یعنی کسانی که شعار مرگ بر امریکا می‌نویسند، اما زمانی که یک مقام مسئول امریکایی را پیدا می‌کنند با ان عکس یادگاری می‌گیرند.

وی یادآور شد: در جریان تسخیر لانه جاسوسی تمام اسناد را بهم چسباندند و مجموعه اسناد در ده‌ها جلد کتاب جمع شده که باید چاپ و در اختیار نسل امروز قرار گیرد.

هرندی با بیان اینکه امام خمینی(ره)، تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم یاد کردند، گفت: تمام شبکه‌های جاسوسی امریکا که در ایران تعبیه شده بود با تسخیر لانه جاسوسی لو رفت و کارهای 10 ساله امریکا نقش بر اب شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز برخی این سوال را دارند که حاصل تسخیر لانه جاسوسی چه بود، اینکه ما بگوییم "مرگ برامریکا" چه می‌شود؟ این فریاد "مرگ بر امریکا" از ۴۰ سال پیش تا به امروز چه تاثیری داشته است؟

وی یادآور شد: امریکا همانی است که به عنوان یک ابر قدرت چیره دست هرجا اراده می‌کرد کاری انجام دهد، انجام می‌داد و توانایی جابجا کردن دولت‌ها را داشت اما امروز وقتی اراده کردند دولت‌های قانونی را در کشورهای هماسایه جابجا کنند نه تنها نتوانستند بلکه دولت‌های محلی مانند بشار اسد در سوریه قوی‌تر شد.

هرندی عنوان کرد: امریکا به دولت‌های عراق و افغانستان تجاوز کرد تا برای خود پایگاهی تاسیس کند اما امروز ملت ایران و عراق در کنار هم هستند و دسیسه آن‌ها شکست خورده و به گل نشسته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مرگ بر آمریکا برخواسته از ملت‌های بیدار است و امروز یک روز ملی و سرنوشت ساز برای ملت ایران است و باید جنبه‌ای از تعریف استکبارستیزی را در عمل مشاهده کنیم.

وی با اشاره به لزوم تبیین پیچیدگی مبارزه با دشمنان یادآور شد: امریکایی‌ها به اسم حقوق بشر از کسانی که به ایران ظلم روا می‌داشتند، حمایت می‌کرد؛ لذا باید تاریخ واقعی را برای جوانان تبیین کنیم.

هرندی تصریح کرد: کسی نمی‌تواند مشکلات اقتصادی مردم را انکار کند چراکه بخشی ازاین مسئله به کینه‌توزی دشمنان و تحریم‌های خارجی برمی‌گردد و بخشی هم به بی‌عملی مسئولان مربوط است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: با این وجود وقتی به آمار جهانی مراجع می‌کنیم ایران به لحاظ اقتصادی رتبه ۱۸ را در بین کشورها دارد که باتوجه به پیشرفت‌ها بدون شک تا رتبه ۱۵ هم خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: امروز با وجود بایکوت انقلاب و اسلام توسط دشمنان هر روز شاهد گسترش اسلام و بیداری اسلامی در منطقه و جهان هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان