۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بی‌تدبیری مسئولان عامل اصلی مشکلات امروز کشور است
کد خبر: ۳۳۱۲۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۵ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مشاور فرمانده کل سپاه در قزوین:

بی‌تدبیری مسئولان عامل اصلی مشکلات امروز کشور است

مشاور فرمانده کل سپاه در قزوین گفت: انقلاب ما متصل به خون شهداست و امروز اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد، به دلیل عملکرد نامناسب مسئولان است.

بی‌تدبیری مسئولان عامل اصلی مشکلات امروز کشور است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ؛ سرتیپ پاسدار عروجی امروز(چهارشنبه) در مراسم یادواره 350 شهید شهرستان البرز در ورزشگاه یادگار امام اظهار کرد: دنیا متحیر کار رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است که چطور در یک جنگ نابرابر پیروز شدیم.

وی افزود: چطور ممکن است ابرقدرت‌های جهان به کشوری که همه ارگان‌های حکومتی‌اش می‌لرزد و تازه انقلاب کرده است، حمله کرده و شکست بخورند؟

مشاور فرمانده کل سپاه اذعان کرد: انقلاب ما متصل به خون شهداست و امروز اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد، به دلیل عملکرد نامناسب مسئولان است.

وی ابراز کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما یک نفر در مقابل بیست نفر عراقی حضور پیدا می‌کردند؛ زیرا شهدای ما با اعتقاد قلبی جنگیدند و در مسیر حق قدم برداشتند و شهید شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: امام حسن(ع) در وصیت خود به امام ‌حسین(ع) می‌فرمایند؛ "اجازه نده کسی بتو ظلم کند، تو نیز به کسی ظلم نکن و در جایی که ظالم حضور دارد تو نباش" و این وصیت نامه حکایت ظاهری جنگ ماست.

وی ادامه داد: در جنگ هشت ساله ما همچون روز عاشورا از هر قشری حضور داشتند و اقشار مختلف با پشتیبانی از انقلاب و حضور در جبهه‌ها تواسنتند انقلاب و نظام خود را حفظ کنند. 

عروج در پایان گفت: وظیفه امروز الگوگیری از شهدای دوران دفاع مقدس است ما باید به مطالعه تاریخ جنگ تحمیلی بپردازیم و سبک زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ طاهرخانی، اظهار کرد: یادواره 350شهید شهرستان البرز در راستای کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد و هدف از برگزاری این مراسم انتقال پیام شهدا به مسئولان و مردم است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز خطاب به مسئولان گفت: خدمتگزار صادق و کوشایی برای رفع مشکل مردم باشید، همچون مدیران جهادی و انقلابی دوران جنگ بااستقامت و شجاعت در دفاع از آرمان‌های شهدا بکوشید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان