۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نذر علوفه برای آهوان منطقه حفاظت شده باشگل
کد خبر: ۳۳۰۵۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۸ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

توسط خیّر دوستدار محیط زیست انجام گرفت؛

نذر علوفه برای آهوان منطقه حفاظت شده باشگل

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان خیّر دوستدار محیط زیست یک نیسان یونجه برای آهوان منطقه حفاظت شده باشگل اهدا کرد.

نذر علوفه برای آهوان منطقه حفاظت شده باشگل
محمد جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: خیر قزوینی دوستدار محیط زیست که از اهالی بوئین زهرا و دوستدار محیط زیست است که 60 پرس یونجه برای تغذیه زمستانه آهوان منطقه حفاظت شده باشگل اهدا کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اضافه کرد: این فرد خیّر این اقدام خداپسندانه را در راستای ادای نذری که داشته و علاقه زیادی که به حیات وحش به خصوص گونه آهو دارد انجام داده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از این عمل خداپسندانه ابراز کرد: امیداوریم این گونه اعمال خیر و خداپسندانه فراگیر شود و انسان‌ها به عنوان اشرف مخلوقات به جای فکر کردن به انقراض و کشتن حیوانات وحشی، به حمایت از آنها برخیزند، چرا که حمایت از چرخه طبیعت حمایت از بقای بشریت است.

این مسئول بیان کرد: منطقه حفاظت شده باشگل با مساحت 25 هزار و 198 هکتاری در فاصله 8 کیلومتری شمال غربی شهر تاکستان و در حد فاصل شهرهای تاکستان و ابهر در دامنه جنوبی رشته کوه البرز مرکزی واقع شده و قلمرو زیستی گسترده ای از گونه های وحشی با ارزش چون قوچ و میش و آهو است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان