۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین "پروفیل" احتکار شده به مبلغ ۱۱میلیارد ریال توزیع شد
کد خبر: ۳۲۹۲۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۰ ساعت: ۱۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دادسرای قزوین:

"پروفیل" احتکار شده به مبلغ ۱۱میلیارد ریال توزیع شد

سرپرست دادسرای قزوین گفت: محموله پروفیل های کشف شده با ارزش ۱۱ میلیارد ریال بین واحدهای صنفی تولید کننده درب و پنجره دو جداره استان توزیع شد.

"پروفیل" احتکار شده به مبلغ ۱۱میلیارد ریال توزیع شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام محسن کرمی امروز(سه شنبه) در حاشیه توزیع پروفیل‌های احتکار شده، اظهار کرد: به شهروندان اطمینان کامل می‌دهیم که کالاهای کشف شده در انبارهای استان بلافاصله پس از رسیدگی و قیمت گذاری در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

سرپرست دادسرای قزوین در ادامه افزود: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده به صورت شبانه‌روز در حال رصد و کشف انبارهای احتکار و برخورد و دستگیری متخلفان و محتکران هستند.

این مقام قضایی استان در خصوص توزیع پروفیل‌های احتکار شده اذعان کرد: این محموله که با ارزش ۱۱میلیارد ریال و بیش از ۶۰ هزار متر مربع در یکی از انبارهای قزوین کشف شده بود، امروز بین واحدهای صنفی تولید کننده درب و پنجره دو جداره توزیع شد.

کرمی بیان کرد: پیش از این نیز محموله مواد شوینده به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال و پکیج های شوفاژ به ارزش ۲۶ میلیارد ریال در قزوین با صدور حکم قضایی با نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان در بازار توزیع شده اند.

وی در پایان بیان کرد: تذکرات لازم توسط مقامات قضایی و مسئولان دستگاه‌های نظارتی به محتکران داده شده است و چنانچه این محتکران به اقدامات خود ادامه دهند در صورت شناسایی منتظر برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان