۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین شهرداری قزوین و شهرداری تهران تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کنند
کد خبر: ۳۲۸۶۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۷ ساعت: ۸:۴۲ ↗ لینک کوتاه

در راستای افزایش برنامه‌های گردشگری؛

شهرداری قزوین و شهرداری تهران تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کنند

رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین از تدوین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کارگروه گردشگری شهرداری قزوین و ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد.

 شهرداری قزوین و شهرداری تهران تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کنند
حسنعلی اصغری، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در جریان برگزاری جلسه مشترکی بین کارگروه گردشگری شهرداری قزوین و ستاد گردشگری شهرداری تهران انعقاد تفاهم‌نامه‌ای دو‌جانبه به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری پایتخت و شهر تاریخی و فرهنگی قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه در زمینه توسعه صنعت گردشگری، امکان فعالیت‌های مشترک با هزینه پایین را در مسیر تحقق اهداف مشترک مجموعه مدیریت‌شهری فراهم می‌کند.

رئیس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین ابراز کرد: با تشکیل کمیته مشترکی بین کارگروه گردشگری شهرداری قزوین و ستاد گردشگری شهرداری تهران، علاوه بر تضمین گسترش همکاری‌ها می‌توان شاهد تحول و رونق بیش از پیش در تبادل گردشگران و معرفی جاذبه‌‌ها و ظرفیت‌های متقابل شد.

وی تاکید کرد: شعار قزوین شاداب، نزدیک‌ترین مقصد، زمانی محقق می‌شود که در مقام عمل نگاه ویژه‌ای به شهرهای نزدیکی همچون تهران، کرج، رشت داشته باشیم.

این مسئول گفت: شهرداری قزوین درصدد آن است تا در کنار کارگروه گردشگری، شورای راهبردی گردشگری شهرداری را با دعوت از نخبگان تراز اول صنعت گردشگری استان و کشور تشکیل داده و ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالای علمی و پژوهشی، گام‌ ارزشمندی در مسیر توسعه پایدار گردشگری بردارد.

اصغری با اشاره به نامگذاری روز جهانی جهانگردی با عنوان گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک تصریح کرد: در جهان امروز نمی‌توان موفقیتی را بدون توجه به فناوری اطلاعات و ارتباطات به دست آورد و سازمان فاوای شهرداری قزوین در این مسیر موفق عمل کرده است.

وی اذعان کرد: شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته تهران، همکاری متقابل با دفاتر خدمات مسافرت هوائی و جهانگردی در زمینه تورهای گردشگری ورودی، تأسیس شرکت توسعه گردشگری شهرداری قزوین، بستر‌سازی اجتماعی در زمینه گردشگری، برگزاری استارتاپ‌های گردشگری و بررسی پروژه swot گردشگری قزوین از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان