۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نمایشگاه خانه و آشپزخانه در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۷۶۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ساعت: ۱۴:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان:

نمایشگاه خانه و آشپزخانه در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه سونا،جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه وآشپزخانه از سوم مهر ماه در قزوین خبر داد.

نمایشگاه خانه و آشپزخانه در قزوین برگزار می‌شود
هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نمایشگاه سونا، جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه از تاریخ ۳ لغایت ۷ مهرماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیش از۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های قزوین، تهران و البرز آخرین دستاوردها و تولیدات خود در حوزه عناوین نمایشگاه در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یادآور شد: ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژی‌های روز این صنایع از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی در پایان بیان کرد: نمایشگاه سونا، جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید متخصصین و عموم مردم دایر خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان