۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حامی معلولان سه دانگ زمینش را تقدیم کمیته امداد کرد
کد خبر: ۳۲۶۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ساعت: ۱۲:۵ ↗ لینک کوتاه

با هدف ساخت مسکن ایتام قزوین؛

حامی معلولان سه دانگ زمینش را تقدیم کمیته امداد کرد

یک از حامیان که به واسطه بیماری "ام.اس" دچار معلولیت جسمی است به همراه همسرش سه دانگ زمینش را برای ساخت مسکن ایتام به کمیته امداد استان قزوین اهداء کردند.

حامی معلولان سه دانگ زمینش را تقدیم کمیته امداد کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مدیرکل و معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین با حضور در منزل یکی از حامیان از کمک‌های وی و همسرش به ایتام و نیازمندان تقدیر کردند و این حامی نیز اسناد زمین اهدایی خویش را تحویل مسئولان کمیته امداد دادند.

مجید مومنی، در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش حامیان مختلف برای خدمت به ایتام، بیان کرد: هم اکنون 17هزار و 697 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و هفت هزار و 90 حامی در قالب طرح محسنین با کمیته امداد استان قزوین همکاری دارند.

وی ادامه داد: با حضور خیران و نیکوکاران معتقد و دلسوز استان هم اکنون در استان قزوین یتیم بدون حامی نداریم و تلاش می‌کنیم تا با جذب حامیان بیشتر میزان کمک‌های اهدایی به ایتام را افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اهدای زمین از سوی این زوج نیکوکار افزود: این زوج در حالی چنین اقدامی را انجام می‌دهند که خود به دلیل بیماری با محدودیت و تنگناهایی روبرو هستند؛ اما روح نیکوکاری موجب شده تا شاهد چنین کار ارزشمندی از سوی اینها باشیم.

وی با اشاره به اقامت این زوج در ساختمان سه طبقه و بدون آسانسور گفت: شرایط زندگی این زوج و اقدام نیکوکارانه آنها نشان می‌دهد که چگونه انسان با داشتن روحیه انفاق و نیکوکاری برای خدمت به محرومان سختی‌ها را به جان می‌خرد تا در سرای آخرت برای خویش زندگی شایسته ای را رقم بزند.

مومنی یادآورشد: تبیین و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در کنار ایجاد بسترهای زندگی شایسته می تواند به رفع فقر و محرومیت در جامعه منجر شود.

گفتنی است؛ این زوج نیکوکار سه دانگ از زمین 116 متری خود را که در یکی از خیابان‌های اصلی شهر قزوین است را برای ساخت مسکن ایتام به کمیته امداد استان قزوین هدیه کرده اند.
انتهای پیام/2002 


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان