۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پیکر مطهر "شهید صیادی" تشییع می‌شود
کد خبر: ۳۲۶۶۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۵ ساعت: ۸:۴۳ ↗ لینک کوتاه

در شهرستان البرز؛

پیکر مطهر "شهید صیادی" تشییع می‌شود

همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، پیکر مطهر شهید جمشید صیادی در شهر الوند تشییع می‌شود.

پیکر مطهر "شهید صیادی" تشییع می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ همزمان با این ایام، پیکر پاک و مطهر شهید جمشید صیادی که پس از 33 سال توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شده در شهر الوند تشییع خواهد شد.

مردم شهیدپرور استان قزوین پیکر پاک این شهید دوران دفاع مقدس را از ساعت 10 صبح دوشنبه 26 شهریور ماه سالجاری از ابتدای خیابان ده متری امام خمینی(س) شهر الوند به سمت گلزار مطهر این شهر تشییع و در کنار دیگر شهدا به خاک خواهند سپرد.

شهید صیادی از شهدای ارتش بود، همچنین مراسم وداع با این شهید بعد از نماز مغرب و عشای روز یکشنبه 25 شهریور ماه 1397 در کوی سازمانی تیپ 116 پیاده مکانیزه سرلشکر شهید صفوی قزوین برگزار می‌شود.

مراسم هفتمین روز تدفین نیز از ساعت 14 تا 16 روز دوشنبه دوم مهر ماه سالجاری در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) واقع در بلوار سهروردی شهر الوند برگزار خواهد شد.

گفتنی است: شهید جمشید صیادی، سوم بهمن ۱۳۴۴، در روستای گلجه از توابع شهر ابهر به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند.

این شهید بزرگوار به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت، بیستم بهمن ۱۳۶۴، عملیات والفجر 8 در شلمچه به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامده بود تا اینکه بعد از گذشت 33 سال، پیکر مطهرش توسط گروه‌های عملیاتی کمیته‌ی جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان