۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۲۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۳۲۳۶۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

۲۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان البرز گفت: بیش از ۲۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

۲۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به لیست پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان البرز در هفته دولت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف همچون حوزه کشاورزی، بهداشت و درمان و آب و فاضلاب شهری افتتاح می‌شود.

وی در ادامه به 8 پروژه شاخص قابل افتتاح در شهرستان البرز اشاره کرد و گفت: از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت مربوط به پروژه زیرسازی، جدول و آسفالت معابر و راه روستایی است که با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در بخش محمدیه افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: در بخش مرکزی البرز نیز پروژه‌های آسفالت و زیرسازی با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تومان قابلیت افتتاح دارند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در هفته دولت در حوزه تامین آب شرب محمدیه، مهرگان و شریفیه است که با اعتباری بالغ بر 7.5 میلیارد تومان این پروژه به به بهره‌برداری خواهد رسید.

جاده کمال آباد به الوند افتتاح می‌شود
گروسی بیان کرد: در حوزه کشاورزی نیز نزدیک به 4.5 میلیارد تومان پروژه آبیاری نوین در بخش مرکزی شهرستان البرز اجرایی خواهد شد و همچنین جاده کمال آباد به الوند با اعتبار 26 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه شهرداری بیدستان نیز 1.5 میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در حوزه شبکه بهداشت و درمان نیز مرکز خدمات جامع سلامت شماره 2 محمدیه و کلینیک ویژه تخصصی محمدیه و همچنین پایگاه سلامت شماره یک الوند فارابی مجموعا با 3 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی در پایان اذعان کرد: بیش از 29میلیارد تومان پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان البرز به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان