۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مسابقه کتابخوانی «دعبل و زُلفا» برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۳۴۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین:

مسابقه کتابخوانی «دعبل و زُلفا» برگزار می‌شود

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «دعبل و زُلفا» در این استان قزوین خبر داد.

مسابقه کتابخوانی «دعبل و زُلفا» برگزار می‌شود
ساسان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «دعبل و زُلفا» از مردادماه تا آبان ماه سالجاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه ویژه ولادت تا شهادت امام رضا (ع) است که انتشارات سوالات نهایی مرحله نهایی در آبان ماه سال جاری و در هفته کتاب و کتابخوانی صورت می‌گیرد.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با خرید و مطالعه کتاب و ارسال کدانحصاری مندرج بر روی کارت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۹ هر هفته، ضمن ترویج فرهنگ مطالعه در قرعه کشی جوایز ارزنده هفتگی فرصت برگزیده شدن را داشته باشند.

کرمی یادآور شد: علاقمندان برای تهیه کتاب می توانند به فروشگاه‌های کتاب و پایگاه‌های شجر سراسر کشور و یا به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۲۰۰۸ داخلی ۶۰۳ مراجعه کنند.

وی با اشاره به جوایز مسابقه اضافه کرد: کمک هزینه سفر به مشهد، کربلا و خودروی سواری بخشی از هدایای این مسابقه است.

این مسئول بیان کرد: برگزاری ویژه برنامه ولادت امام رضا(ع) توسط هیئت شباب الشمس، برگزاری جشن‌های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید، برگزاری جشن‌های ملی دخترانه با حضور مجریان مطرح کشوری در روز دختر و برگزاری کنفرانس خبری جشن های مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید از جمله برنامه‌های برگزار شده است.

وی مطرح کرد: همچنین ویژه برنامه‌هایی همچون جشنواره سفرنامه سفر به مشهد الرضا در قالب روزنامه دیواری باعنوان «امام رضای دوست داشتنی»، اردوهای آموزشی، معرفتی و تفریحی ویژه پسران و دانش آموزان پایه دهم و یازدهم تحصیلی و کارگاه‌های آموزشی خادمان رسانه ای ویژه نوجوانان و جوانان برگزار شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان