۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین طرح احسان زائر در قزوین اجرا می‌شود/ بهزیستی، آماده دریافت کمک‌های مردمی
کد خبر: ۳۲۲۶۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۳۰ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان:

طرح احسان زائر در قزوین اجرا می‌شود/ بهزیستی، آماده دریافت کمک‌های مردمی

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اجرای طرح احسان زائر در قزوین گفت: کمک‌های حجاج جهت رفع مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی، پرداخت هزینه‌های درمانی، تامین سبد غذایی و تهیه پوشاک خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

طرح احسان زائر در قزوین اجرا می‌شود/ بهزیستی، آماده دریافت کمک‌های مردمی
علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید قربان در مورد نحوه دریافت و توزیع کمک‎‌ها اظهار کرد: هموطنان نیکوکار می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را علاوه بر پایگاه‌های بهزیستی به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان قزوین تحویل دهند.

وی افزود: گوشت‌های قربانی دریافتی طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، بسته بندی و در اولین فرصت بین خانواده‌های نیازمند مناطق محروم، ایتام و زنان سرپرست خانوار توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: مردم سخاوتمند استان سال گذشته در روز عید سعید قربان مشارکت گسترده‌ای برای این سنت حسنه داشتند که جای تقدیر دارد و امید است در سال جاری نیز بتوانیم از طریق جمع‌آوری نذورات مردمی نیازهای اساسی تعدادی از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: بنا بر توصیه‌های انجام‌ شده برای رعایت مسائل بهداشتی از توزیع گوشت گرم ذبح‌ شده در همان روز خودداری و گوشت‌های اهدایی به مدت 24 ساعت در یخچال یا سردخانه نگهداری و سپس در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وارثی تصریح کرد: شاید کسی نتواند گوسفند کامل نذر کند؛ بنابراین اینگونه افراد می‌توانند با مشارکت چند نفر دیگر این کار را انجام دهند.

وی در ادامه گفت: نیکوکاران استان می‌توانند برای اهداء نذورات نقدی در روز عید قربان و مشارکت در این سنت حسنه از طریق شماره حساب 250492134532281 و یا شماره کارت مجازی 5029081015702620 و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #1400009*4*733* تلفن همراه اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: طرح احسان زائر به منظور جذب مشارکت حجاج برای یاری رساندن به نیازمندان انجام می‌شود؛ زائران سرزمین وحی می‎توانند قبل از سفر یا پس از بازگشت به کشور، کمک‌های نقدی، غیرنقدی و قربانی‌های خود را به دست نیازمندان واقعی و ایتام تحت حمایت بهزیستی برسانند.

وی در پایان گفت: تمامی کمک‌های حجاج جهت رفع مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی، پرداخت هزینه‌های درمانی، تامین سبد غذایی و تهیه پوشاک بین خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان