۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکار شده وارد بازار می‌شود
کد خبر: ۳۲۲۵۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۳۰ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکار شده وارد بازار می‌شود

دادستان قزوین گفت: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده ۲۴ ساعته و شبانه‌روز در حال رصد و کشف انبارهای احتکار هستند و بزودی ۱۰۰ میلیاردتومان کالای احتکار شده وارد بازار می‌شود.

۱۰۰میلیاردتومان کالای احتکار شده وارد بازار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی، ظهر امروز(سه شنبه) در حاشیه بازدید از توزیع نخستین محموله از کالاهای مکشوفه انبارهای احتکار در قزوین اظهار کرد: اجناس و کالاهای احتکار شده کشف شده در انبارهای استان قزوین در چند فروشگاه مطمئن شهر قزوین توزیع می‌شود.

وی افزود: یک هزار میلیارد ریال کالای احتکار از امروز وارد بازار قزوین می‌شود، قاطعیت و سرعت در بحث مبارزه با احتکار کالا و همچنین توزیع آن بین مردم مورد امنیت بوده است و پیگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین ادامه داد: با کمک و همراهی در وهله نخست مردم و سپس سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و اداره کل تعزیرات حکومتی استان چیزی در حدود یک هزار میلیارد ریال تاکنون کالاهای مختلف از لوازم خانگی گرفته تا مواد خوراکی و شوینده از انبارهای استان قزوین کشف شده است.

صادقی‌نیارکی بر توزیع کالاهای احتکار شده مکشوفه از سوی مسؤولان استان قزوین تاکید و اضافه کرد: محتکران باید هر چه سریع‌تر نسبت به ورود کالاها و اجناس خود به بازار اقدام کنند تا مردم در این شرایط اقتصادی، به زحمت نیفتند.

وی ابراز کرد: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده 24 ساعته و شبانه‌روز در حال رصد و کشف انبارهای احتکار و برخورد و دستگیری متخلفان و محتکران هستند.

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته، کشفیات محتکران به سمت انبارهای مسکونی، گاوداری و مراکز صنعتی سوق یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: از مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با شماره تلفن‌های 124، 110 و 114 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان