۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین "تنگه ابوقریب" جزو فیلم‌های برجسته سینماست/ اکران "شعله ور" آغاز شد
کد خبر: ۳۲۲۴۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۳۰ ساعت: ۸:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان قزوین:

"تنگه ابوقریب" جزو فیلم‌های برجسته سینماست/ اکران "شعله ور" آغاز شد

مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت:"تنگه ابوقریب" از جمله فیلم‌هایی است که بازیگران در آن به خوبی ایفای نقش کرده اند و از کارگردانی خوبی برخوردار است.

"تنگه ابوقریب" جزو فیلم‌های برجسته سینماست/ اکران "شعله ور" آغاز شد
اسکندر نادری پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، درباره استقبال مردم قزوین از فیلم "هزارپا" اظهار کرد: استقبال مخاطبان از این فیلم نسبت به فیلم‌های دیگر بیشتر بوده است و در مدت 40 روز توانست 81 میلیون 396 هزار تومان به فروش برسد.

وی افزود: همچنین فیلم "تگزاس" به دلیل محتوی کمدی‌اش به فروش 100 میلیونی رسید.

مدیر امور سینمایی استان قزوین اذعان کرد: فیلم "تنگه ابوقریب" از جمله فیلم‌هایی است که بازیگران در آن به خوبی ایفای نقش کرده اند و از کارگردانی خوبی برخوردار است.

از فیلم "دارکوب" استقبال نشد
وی ادامه داد: این فیلم توانست در جشنواره فجر جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد و فروش آن در مدت 10 روز به 4 میلیون و 560 هزارتومانی رسید.

نادری پور ابراز کرد: وضعیت بد اقتصادی این روزهای کشور در فروش چنین فیلم‌های تاثیر بد گذاشته است، به همین دلیل از اداره‌ها، بسیج هنرمندان، بنیاد شهید و امور ایثارگران توقع می‌رود ازاین اثر فاخر حمایت کنند.

مدیر امور سینمایی استان قزوین اعلام کرد: فیلم "دارکوب" هم از جمله فیلم‌هایی است که متاسفانه محتوی خوبی دارد، اما با فروش اندک مواجه شد و بعد از مدت کوتاهی از روی پرده برداشته شد و فیلم خوب "شعله ور" ساخته حمید نعمت الله را جایگزین آن شد.

وی افزود: هم اکنون فیلم "خاله قورباغه" برای کودکان در حال نمایش است که در مدت 21 روز توانسته است 16 میلیون 960هزار تومان به فروش برسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان