۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اولین جنگنده ساخت ایران بزودی رونمایی می‌شود/ مشکل کشور عدم‌تدبیر است نه تحریم
کد خبر: ۳۲۲۳۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین:

اولین جنگنده ساخت ایران بزودی رونمایی می‌شود/ مشکل کشور عدم‌تدبیر است نه تحریم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه اولین جنگنده ساخت ایران بزودی رونمایی می‌شود، گفت: ما می‌توانیم چراکه هم دارا و هم توانا هستیم و قطعا دشمن نمی‌تواند موفق شود.

اولین جنگنده ساخت ایران بزودی رونمایی می‌شود/ مشکل کشور عدم‌تدبیر است نه تحریم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، ظهر امروز(دوشنبه) در همایش روز جهانی مساجد که در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: همگی بر این امر وافق هستیم که وضع کشور، وضع خوبی نیست و این خوب نبودنِ اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور یا واقعی بوده و یا اینکه به لحاظ روانی چنین احساسی داریم.

وی افزود: اما واقعیت این است که جدا از عملیات روانی دشمن در فضای مجازی، اوضاع ما خوب نیست؛ البته بحرانی هم نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه نیازمند یک تحلیل درست است؛ لذا میدان برای تحلیل‌های مختلف و تحلیل‌های غلط یا ناقص مطابق میل ضدانقلاب یا مادیون و مخالفان دین و معنویت باز می‌شود.

وی ادامه داد: در طول تاریخ جایی که تحلیل صحیحی از وضعیت جامعه ارائه داده و به جنگ با تحلیل‌های غلط رفته، مساجد بوده است.

تویسرکانی بزرگترین کارکرد مسجد را ارائه فکر و تحلیل و نگاه صحیح نسبت به حوادث عالم و جهان عنوان کرد و گفت: امروز هم مساجد چنین نقشی دارند به طوریکه انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال پس از پیروزی، تحت بمباران شدید دشمن قرار داشته؛ اما همواره به برکت مسجد مقاومت کردیم.

وی اضافه کرد: اگر مساجد نبودند یک ماه هم دوام نمی‌آوردیم؛ چراکه مساجد در پیروزی انقلاب نقش موثری داشته و دوران دفاع مقدس را اداره کرده و موجب تثبیت نظام شده است و در مقابله با بحران‌های مختلف مقاوم سازی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مسجد خانه خدا و مرکز نور و امید و جهاد است و همچنین مسجد مرکز گفتگو و رفع فقر و محرومیت و مشکلات جامعه است.

همه مشکلات قابل حل است
وی تاکید کرد: مسجد برای ما مرکز امید است و همواره خط صحیح توسط علما در مساجد به مردم ارائه می‌شد و اکنون هم باید کارکرد مسجد همین باشد.

تویسرکانی بیان کرد: به نظر من متن ارائه فکر صحیح، قرآن است؛ لذا در مساجد قرآن و عترت باید حرف اول را بزند و در همه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و کارهای امنیتی و بسیج نیز باید از قرآن خط بگیریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ عامل مشکلات کشور تحریم نیست بلکه مشکل از خودمان است که مشکل تدبیر داریم نه تحریم.

این مسئول عنوان کرد: براساس آیات قرآن، دشمن اهل کید، مکر و خدعه است و زمانی موفق می‌شود که ما از خدا رویگردان بوده و به غیر خدا روی آوریم.

وی در ادامه بیان کرد: گفتمان مقام معظم رهبری، گفتمان قرآن است و راه نجات ما هم اطاعت از ولایت است و هیچ راهی جز این نداریم.

تویسرکانی تصریح کرد: مقام رهبری فرمودند که ما از وضع موجود ناراضی هستیم، اما ناامید از اصلاح نیستیم، کشور در بن‌بست نیست و هیچ مشکل حل نشدنی وجود ندارد و همه مشکلات قابل حل است.

وی ابراز کرد: در طول 40 سال گذشته در دوران‌های مختلف با شوک‌های اقتصادی بسیاری مواجه بودیم؛ اما از همه آنها عبور کردیم و از شوک اقتصادی کنونی هم گذر خواهیم کرد؛ چراکه ما کشور پیشرفته‌ای هستیم و چند روز آینده اولین جنگنده ساخت ایران رونمایی می‌کنیم و می‌خواهیم بگوییم که تحریم بر ما اثر نمی‌کند.

این مسئول تصریح کرد: ما می‌توانیم چراکه هم دارا و هم توانا هستیم و قطعا دشمن نمی‌تواند موفق شود.

وی در پایان گفت: پایگاه افکار امیدبخش قرآنی، مسجد است و اگر این مطالب در مساجد برای مردم تبیین و روشنگری شود بدون شک آنها نیز با امید به سمت اصلاح وضع موجود حرکت می‌کنند و قطعا دشمن نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان