۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین قطع برق ادارات پرمصرف قزوین بزودی
کد خبر: ۳۱۸۵۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۸ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

سرپرست مدیریت بحران استانداری هشدار داد:

قطع برق ادارات پرمصرف قزوین بزودی

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین، فهرست ادارات پرمصرف انرژی را اعلام کرد و از قطع برق آنها در صورت اصلاح نکردن مصرف خبر داد.

قطع برق ادارات پرمصرف قزوین بزودی
قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به تداوم گرما و افزایش مصرف برق و مدیریت اضطراری بار، صرفه جویی توسط مشترکین خانگی و ادارات و صنایع از میزان قطعی‌ها برق به مقدار قابل توجهی کاسته خواهد شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین افزود: باتوجه به میزان بالای مصرف برخی از ادارات در قزوین آب و برق ادارات پر مصرف تا دو روز آینده قطع می‌شود.

وی اذعان کرد: شرکت مخابرات، اداره کل راه و شهرسازی، دانشگاه بین المللی امام خمینی، دانشکده دندانپزشکی، اداره کل استاندارد، آب و فاضلاب شهری و روستایی، شهرداری اقبالیه، آرامستان‌های شهرداری قزوین، اداره کل ورزش و جوانان، سرپرستی بانک سپه و بانک کشاورزی مصرف برق زیادی داشته اند.

برخی دستگاه‌ها به تذکرات توجه نمی‌کنند
این مسئول به معرفی اداراتی که آب زیادی نیز مصرف می‌کنند پرداخت و ابراز کرد: شرکت مخابرات، واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و معاونت دانشجویی دانشگاه بین المللی، سازمان میادین میوه و تره بار، اداره کل ورزش و جوانان ، هیئت شیرجه و نجات غریق ، مجموعه ورزشی الغدیر و استادیوم ورزشی سردار آزادگان هم اداراتی و سازمان‌هایی هستند که آب زیادی نیز مصرف می‌کنند.

وی بیان کرد: حدود 100دستگاه در مصرف آب و برق صرفه جویی نمی‌کنند؛ اما اداراتی که اسامی آنها اعلام شده است مصرف آنها 2 برابر حد مجاز است.

مهدیخانی، علت افزایش مصرف بعضی از دستگاه‌ها را داشتن استخر برای مجموعه خود و آبیاری فضای سبز بیان کرد.

وی عنوان کرد: تاکنون 3 تا 4 مرتبه به صورت مکتوب به همه دستگاه‌ها بر صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید شده است، اما بعضی دستگاه‌ها به این موضوع توجه ندارند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: اگر طی دو روز آینده هر دستگاه میزان مصرفش را کم نکند، آب یا برق آنها قطع خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: برای وصل شدن آب و برق، مدیر دستگاه باید تعهد دهد که در صورت رعایت نکردن مجدد، مدیران ارشد برای آن مسئول تصمیم گیری می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان