۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سفیر آفتاب میهمان مردم قزوین می‌شود
کد خبر: ۳۱۸۲۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۶ ساعت: ۱۰:۴۷ ↗ لینک کوتاه

برای دومین سال؛

سفیر آفتاب میهمان مردم قزوین می‌شود

برای دومین سال، کاروان سفیر آفتاب با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به نقاط مختلف استان سفر می‌کند.

سفیر آفتاب میهمان مردم قزوین می‌شود
عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سفیر آفتاب یک آمفی‌ تئاتر متحرک است که امکان اجرای برنامه در قالب‌های صوتی، تصویری و نمایشی را ایجاد می‌کند.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان افزود: صحنۀ اجرای برنامه، سیستم صوتی مناسب، صفحه نمایش LED از جمله امکانات تجهیز شده بر روی این تریلی است و از نهم مرداد به مدت بیست روز مهمان مردم خونگرم استان قزوین خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه‌های کاروان سفیر آفتاب از اذان مغرب با برگزاری نمازجماعت در محل اجرای برنامه شروع می‌شود و شامل بخش‌های مختلفی از قبیل آیتم‌های نمایشی، مسابقه، حضور کارشناس، سرود، پخش کلیپ است.

این مسئول گفت: هر روز یکی از شهرها و بخش‌های تابعه استان میزبان این کاروان است و چند برنامه هم در بوستان‌های شهر قزوین اجرا خواهد شد که در موعد خود اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: از دغدغه‌های راه‌اندازی این کاروان، تقویت گروه‌های هنری شهرستانی است که در همین رابطه چندین‌ گروه سرود از بخش‌های مختلف استان در قالب این کاروان به اجرای برنامه می‌پردازند.

کاظمی عنوان کرد: این برنامه خانواده‌محور خواهد بود و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی این نهاد به ویژه در حوزه تربیت فرزند، اعتیاد و تحکیم خانواده را در قالب‌های مختلف برنامه مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین آیتم ویژه اربعین هم در پایان هر اجرا برای عموم شهروندان با حال و هوای پیاده روی بزرگ اربعین حسینی به نمایش در خواهد آمد.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان از عموم مردم خواست تا با همراهی و استقبال خود از برنامه‌های این کاروان، به اهداف فرهنگی این حرکت کمک کنند. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان