۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انهدام باند جعل مدارک و اخاذی از مردم در قزوین
کد خبر: ۳۱۶۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۶ ساعت: ۱۷:۴۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد:

انهدام باند جعل مدارک و اخاذی از مردم در قزوین

️ رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری باند ۳ نفره جعل مدارک و اخاذی از شهروندان در قزوین خبر داد.

انهدام باند جعل مدارک و اخاذی از مردم در قزوین
سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پس از کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت افرادی در زمینه جعل مدارک دولتی و اخاذی از شهروندان مطلع و با تشکیل کارگروهی شناسایی و دستگیری جاعلان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از شاکیان مشخص شد افرادی با جعل مدارک دولتی و دادن وعده حذف جریمه بالای 10 میلیون خودرو های توقیفی و حین نقل و انتقالات به شهروندان از آنان مبالغی دریافت و با جعل مهر بانک و ماشين نويس در پشت برگه صورت وضعيت خلافي، مدعي حذف کليه جرائم و تخلفات می‌شدند در حاليکه تخلفات در سامانه راهور باقي بوده و برگه جهت ارائه به مرکز تعويض پلاک يا واحد ترخيص به مالک ارائه می شد.

رئیس پلیس آگاه استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان بلافاصله با هماهنگی قضائی یک نفر را در این خصوص در قزوین شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم دستگیر شده در بازجوئی ماموران به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف و ماموران متهمان را که قصد کلاهبرداری از یک شهروند در همین خصوص را داشتند دستگیر وبه مقر پلیس انتقال دادند.

این مسئول با اشاره به اعتراف هر سه متهم به جعل و کلاهبرداری از مردم به این شیوه و شگرد تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده ومعرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان