۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین گشت‌های ناجیان آب در قزوین راه اندازی شد
کد خبر: ۳۱۶۳۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۴ ساعت: ۱۵:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر دفتر مدیریت بحران آبفای استان:

گشت‌های ناجیان آب در قزوین راه اندازی شد

مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت آبفای استان قزوین گفت: به منظور جلوگیری از مصرف غیرمجاز و بی رویه آب اکیپ های گشت ناجیان آب در قزوین راه اندازی شده است.

گشت‌های ناجیان آب در قزوین راه اندازی شد
️امرالله قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: با توجه به بحران آب و افزایش بی رویه مصرف آب در مناطق مختلف با تشکیل گشت‌های ویژه با شهروندانی که نسبت به مصرف بی رویه آب در شرایط کنونی اقدام کنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در این راستا سه اکیپ گشت با عنوان ناجیان آب در قزوین تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت آبفای استان قزوین بیان کرد: این اکیپ‌ها با گشت زنی در خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های مناطق مختلف شهری در صورت مشاهده مصرف بی رویه اقدام لازم را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: آبیاری غیرمتعارف فضای سبز، شستشوی خودرو با آب شرب، استفاده بی رویه آب در ساختمان سازی و رهاکردن آب در معابر از مصادیق اسراف در مصرف آب است که در صورت مشاهده این موارد پس از دادن اخطارهای لازم در صورت تکرار، انشعاب آب مشترک متخلف قطع خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت آبفای استان قزوین گفت: این اکیپ‌های گشت با مشارکت و همکاری کانون بازنشستگان شرکت، دفتر روابط عمومی، معاونت مالی و پشتیبانی و معاونت بهره برداری شرکت آبفای استان راه اندازی شده است.

قربانی یادآور شد: موضوع کمبود آب در قزوین جدی است و از عموم شهروندان انتظار داریم با توجه به فرهنگ صحیح مصرف آب و مدیریت منطقی منابع آبی، شرکت آب و فاضلاب استان را در تامین آب شرب مورد نیاز مردم در فصل تابستان یاری کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری مردم فصل تابستان را با کمترین تنش آبی و بدون قطع شدن شبکه آب شرب سپری کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان