۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حدود ۴هزار شغل برای مددجویان قزوینی ایجاد شد
کد خبر: ۳۱۳۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۶ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

طی سال گذشته؛

حدود ۴هزار شغل برای مددجویان قزوینی ایجاد شد

در مجموع طی سال گذشته سه هزار و ۸۴۵ شغل برای مددجویان ایجاد شد و در روزهای پایانی سال ۹۶ جشن توانمندی بیش از هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت برگزار شد.

حدود ۴هزار شغل برای مددجویان قزوینی ایجاد شد
امیر خوش نیت، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ریشه کنی فقر با توانمندسازی نیازمندان محقق می‌شود و اشتغال زایی به عنوان اصلی مهم در بحث توانمند سازی، در اوویت برنامه‌ها و اقدامات کمیته امداد امام (ره) استان قزوین قرار دارد.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قزوین با اجرای این سیاست طی سال‌های 95 و 96 در میان دستگاه‌های مختلف استان حائز عنوان رتبه برتر ایجاد طرح‌های اشتغال شده است، چراکه بیش از تعهد خود، اشتغال زایی کرده است.

این مسئول ابراز کرد: ارزیابی‌های درون سازمانی و برون سازمانی حکایت از این دارد که اشتغال ایجاد شده در این نهاد از کمترین حد انحراف برخوردار بوده به طوری که بیش از 80 درصد مشاغل ایجاد شده واقعی و منجر به ایجاد درآمد پایدار برای مجریان طرح‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) با کسب تجربه‌های مفید در حوزه اشتغال زایی و توانمندسازی، امروز رویکرد خود را بر ارتقای سطح کیفی طرح‌های اشتغال‌ و پایدارسازی هرچه بیشتر مشاغل قرار داده است.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده توضیح داد: در مجموع طی سال گذشته سه هزار و 845 شغل برای مددجویان ایجاد شد و در روزهای پایانی سال 96 جشن توانمندی بیش از هزار و 500 مددجوی تحت حمایت برگزار شد.

وی اشتغال را محوری مهم در خانواده دانست و گفت: اگر مشکل معیشت خانواده رفع شود دیگر دست نیاز به سوی کسی دراز نمی‌کند؛ از این رو اشتغال زایی گام مهم و اساسی برای فقرزدایی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان