۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین ۶۶۰۰ تن گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان قزوینی خریداری شد
کد خبر: ۳۱۳۲۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۵ ساعت: ۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

توسط شبکه تعاون روستایی استان؛

۶۶۰۰ تن گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان قزوینی خریداری شد

توسط شبکه تعاون روستایی استان ۶۶۰۰ تن گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان قزوینی خریداری شد.

۶۶۰۰ تن گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان قزوینی خریداری شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ به منظور بررسی روند خرید گندم و کلزا صبح امروز(سه شنبه) بازدیدی به صورت سرزده با حضور محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، سیمیاری معاون اداری و مالی، عباسی رییس اداره بازرگانی، کریمی کارشناس واحد حقوقی، شاهنظری مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان، باقری مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان قزوین و جمعی از کارشناسان جهاد کشاورزی از مراکز خرید گندم و کلزا شبکه تعاون روستایی استان صورت گرفت.

محمودی در این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن خرید در مراکز شبکه تعاون روستایی بر اجرای دقیق دستورالعمل های موجود و تسهیل در فرایند خرید گندم تاکید کرد.

وی افزود: تاکنون 6 هزار و 600 تن گندم و یک هزار و 600 تن کلزا توسط مراکز خرید شبکه تعاون روستایی استان از کشاورزان خریداری شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین قیمت هر کیلو محصول کلزا را 28 هزار و 665 ریال عنوان کرد و افزود: قیمت گندم معمولی با افت چهار درصد مفید و 2 درصد غیرمفید به قیمت 13 هزار ریال و گندم دوروم با افت مشابه به نرخ 13هزار و 300 ریال خریداری خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مراکز خرید تضمینی استان قزوین متناسب با سطح زیرکشت و میزان برداشت گندم و کلزا در سطح استان پراکنده شده است، گفت: 10 مرکز خرید گندم و 4 مرکز خرید کلزا توسط شبکه تعاون روستایی در سراسر استان تا ساعت 20 عملیات خرید و تحویل گندم از کشاورزان را انجام می‌دهند.

گفتنی است؛ در این بازدید از مراکز خرید گندم و کلزا شرکت تعاون روستایی قشلاق، شرکت تعاون روستایی البرز آبیک واقع در شهرک خرم و شرکت تعاون روستایی کمال آباد بازدید صورت گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان