۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حامیان سازش با آمریکا خائن هستند/ گره زدن اقتصاد کشور به برجام، غلط بود
کد خبر: ۳۱۲۰۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳۰ ساعت: ۹:۷ ↗ لینک کوتاه

صفارهرندی در قزوین:

حامیان سازش با آمریکا خائن هستند/ گره زدن اقتصاد کشور به برجام، غلط بود

صفار هرندی در قزوین گفت: ۱۰۰ نفر خائنانه با نوشتن نامه ای پیشنهاد می‌دهند و نسخه ای برای کشور می‌پیچند که به جای تبعیت از قرآن، باید راه سازش با امریکا را در پیش گرفت، در صورتی که قرآن تاکید دارد اگر به دشمن تکیه کنید منتظر آتش باشید.

حامیان سازش با آمریکا خائن هستند/ گره زدن اقتصاد کشور به برجام، غلط بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته(سه شنبه) در بزرگداشت شهدای حزب موتلفه در مسجد امام حسن عسگری(ع) اظهار کرد: شرایط خاصی بر کشور حاکم است البته این شرایط خاص در گذشته نیز در کشور وجود داشته اما به اقتضای متراکم شدن تدابیر شیظانی دشمن همه اقدامات و توطئه های گذشته دشمن امروز تجمیع شده است.

وی افزود: می‌توان گفت در مقابل این تهدیدات ما امروز پخته تر شده ایم و بی تجربیگی‌ها و دستاچگی‌های گذشته را شاهد نیستیم و توانمندی‌های متنوع نظام زمینه را برای قدرتمند شدن ما فراهم کرده است، دشمن امروز با دست گذاشتن روی مشکلات ما که مشکلات اقتصادی و مسائل اختلافی است به دنبال دستیابی به اهداف خود است.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: مادامی که نظام از سلامت درونی برخوردار باشد و ارتباط نزدیکی بین ملت و حکومت برقرار باشد و مسئولان متحدتر عمل کنند، توطئه دشمن به نتیجه نمی‌رسد و فقط عملیات علیه ما ایذایی است.

وی ادامه داد: دارایی‌های انقلاب با ایثارگری‌های فراوانی به دست آمده و باید با روشن شدن اذهان مردم جلوی این فاجعه‌های روانی علیه انقلاب گرفته شود، نباید اجازه داد در میان وجود تفاوت دیدگاه نظری بین برخی مسئولان کشور زمینه برای سوءاستفاده دشمن فراهم شود.

صفار هرندی عنوان کرد: مشاهده قاطعیت از حاکمیت در صحنه های مختلف امیدواری‌ها را برای مردم ایجاد می‌کند، تصمیمات درست در صحنه اقتصادی کشور مردم را امیدوار می‌کند یکی از غلط‌هایی که چندین سال کشور را معطل کرد این بود که ما اقتصاد کشور را به تدابیر خارجی و برجام گره زدیم.

وی تصریح کرد: امروز باید برای مردم مشخص کرد راه حل مشکلات اقتصادی مردم نگاه به بیرون نیست، زیرا طرف مقابل فقط بدعهدی می‌کند باید با کشورهایی که اهل حقه بازی هستند معامله نکنیم، آرامش دهی به مردم زمانی موفق است که مردم بدانند راه حل‌های درستی با نگاه به داخل وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در نظام و دولت تیم هایی برای مدیریت شرایط اختصاصی شکل گرفته که نیازمند حمایت است که این موضوع با مشارکت بخش‌های مختلف انجام می‌گیرد،دولت، مجلس، قوه قضاییه و مردم همه در کنار هم می‌توانند بحران را حل کنند.

وی اذعان کرد: رهبری فرمودند کارهای کشور باید با روال قانونی پیش برود اما زمانی که احساس انحراف کند لاجرم ورود پیدا می‌کنند و جلوی انحراف را می‌گیرند، مداخله رهبری در شرایط خاص وجود دارد که مردم باید در کنار رهبری باشند و باید این فاصله را بین نگاه مردم و رهبری کاهش داد.

این مقام مسئول بیان کرد: فشار مشکلات اقتصادی زمانی که بر مردم افزایش می‌یابد باید جلوه‌هایی از پیروزی را به مردم نشان داد مثلا دستاوردهای علمی ایران در جهان،
یا کاری که امثال حججی‌ها نشان دادند به لحاظ روانی مردم را در دفاع از حرم قانع کرد.

وی گفت: امروز جامعه جهانی پذیرفته جوانمردانی امثال شهید حججی‌ها از عراق و سوریه و یمن و بحرین و افغانستان با متحدشدن با یکدیگر توانسته اند ریشه داعش را بخشکانند، باید بپذیریم برای بزرگ بودن و اعتبار داشتن در جهان باید هزینه دهیم و استقامت کنیم جاخالی دادن و عقب نشینی و سستی کردن و تسلیم شدن دستاوردی برای ما نخواهد داشت و طعم موفقیت بر کام ما نخواهد نشست.

صفار هرندی عنوان کرد: جامعه ای که دنبال امنیت و رفاه است مسیر و معبر آن پیروی از ولایت و استقامت در برابر مشکلات است، از راه تن آسایی پیشرفت به دست نمی‌آید کسانی که گمان می‌کردند به متوسل شدن به قدرت‌های بزرگ و باج دادن به آنها شاید در برهه ای دستاوردهایی به دست آوردند اما در نهایت متوجه عهدشکنی غربی‌ها شدند.

وی افزود: شاه در دوران پهلوی گمان می‌کرد ارتباط راهبردی که با امریکا ایجاد کرده که ضامن ماندگاری حکومتش خواهد شد، اما حتی با حمایت تمام قد امریکا از رژیم پهلوی و ساماندهی کودتا هایزر علیه انقلاب ایران، نتوانستند کاری انجام دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: کسی که برای امنیت و رفاه خودش را به قدرت‌های پوشالی و غیرخدایی گره می‌زند شکست خواهد خورد، افرادی امروز دندان تیز کرده اند تا ما با امریکا سازش کنیم و بهایی هم بپردازیم اشتباه محض مرتکب شده اند، این بها از دست دادن دارایی‌های اساسی و مهم ماست که با پرداخت آنها اقتدار و امنیت ما را زیر سوال می‌رود.

وی تصریح کرد: یک عده ای وسوسه شده اند برای تضمین آینده با امریکا مذاکره کنند، اما به گواهی تاریخ و مشاهده پادشاهان تونس و مصر نشان داد که حمایت امریکا هیچ تضمینی ندارد و قابل اعتماد نیست.

این مقام مسئول ابراز کرد: مقاومت در سوریه عامل بیرون راندن داعش و تروریست شد و ما هدایتگر جریان مقاومت در مقابله بااستکبار جهانی شدیم و نباید به بهانه مشکلات و معضلات اقتصادی به سراغ دشمن و استکبار برویم این انحراف بزرگ است.

وی گفت: قرار بود با امضای قرارداد برجام همه تحریم ها برداشته شود اما تحریم های جدید در حال اعمال است این مسیر غلطی است، چطور با این وضعیت برخی‌ها پیشنهاد می‌دهند برای حل مشکل باید به سراغ امریکا برویم چون منبع پول و ثروت است، امریکایی که تا ۳۰ سال پیش یک دلار هم بدهی نداشته است امروز بدهی هایش از تولید ناخالص ملی بیشتر است.

صفار هرندی ادامه داد: کشوری که به دلیل استیصال مسائل اقتصادی به دنبال راهزنی می‌رود برخی ها باید چقدر احمق باشند که برای رفع مشکلات اقتصادی به سراغ گدا می‌روند، برخی از نیروهای بی تجربه و بی اطلاع کشورمان نگاهشان به امریکا نگاه پنجاه سال پیش است که امریکا برای دفع جذب مردم به کمونیست در خیابان‌ها پول توزیع می‌کرد.

وی اضافه کرد: ما باید چقدر عقب مانده باشیم که گمان کنیم با نزدیک شدن به امریکا مشکلات اقتصادی ما حل می‌شود، امریکا امروز در باتلاقی گیر افتاده که هدفش از نزدیک شدن به هر کشوری تامسن منافع خودش است.

این مقام مسئول اذعان کرد: ۱۰۰ نفر خائنانه با نوشتن نامه ای پیشنهاد می‌دهند و نسخه ای برای کشور می‌پیچند که به جای تبعیت از قران، راه سازش به امریکا را پیش بگیرید، در صورتی که قرآن تاکید دارد که اگر تکیه خود را به جریان ستمگر بردید منتظر فرا رسیدن آتش باشید.

وی تاکید کرد: باید از اصلاح طلبان پرسید چرا باید در نوشتن نامه سازش با امریکا با اعضای چریک فدایی و کمونیستها هم نظر شوند؟ چرا اصلاح طلبان باید نان نظام بخورند و از مواهب حضور در نقاط حساس کشور برخوردار باشند و دوستانشان با دشمنان این نظام و انقلاب همراه شوند؟

صفار هرندی گفت: شهدای حزب موتلفه سه شاخصه برجسته دینی داشتند ابتدا غیرت ورزی به دین، غیرت ورزی نسبت به مردم و غیرت ورزی نسبت به استقلال کشور؛ ما هم مثل این شهدا این غیرت را داریم و اجازه نمی‌دهیم استقلال این کشور وجه المصالحه عده ای قرار بگیرید، نمی‌توانیم از موضع بی تفاوتی نسبت به شکم سیری عده ای در مقابل گرسنگی عده دیگر سکوت کنیم.

انتهای پیام/۲۰۰۲


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان