۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امروز نجات فلسطین دور از دسترس نیست
کد خبر: ۳۰۹۹۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۸ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه هنری قزوین در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

امروز نجات فلسطین دور از دسترس نیست

رئیس حوزه هنری قزوین گفت: امروز نجات فلسطین دور از دسترس نیست، پدیده شوم و تروریستی تکفیری، وهابی داعش و جنایات آل سعود و آل خلیفه در عراق، سوریه، بحرین و یمن، اهمیت راهپیمایی امسال را دو چندان می‌کند.

 امروز نجات فلسطین دور از دسترس نیست
علی هوشمند، در حاشیه راهپیمایی امروز(جمعه) روز قدس در شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین که به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده، که یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این حرکت عظیم طی همه این سال‌ها تبدیل به یک فرهنگ در عرصه بین المللی شد و امروز می‌توان گفت، روز قدس متعلق به همه آزادی خواهان جهان است.

رئیس حوزه هنری قزوین اذعان کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی محل صدور این فرهنگ بوده، هر سال با حضور حماسی مردم شریف ایران این فرهنگ ریشه دارتر و بالنده‌تر از پیش می‌شود.

وی عنوان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان و تحولات بزرگ ناشی از آن حاصل این فرهنگ است، فرهنگی که آزادی قدس از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی را به آرزوی همه مردم مسلمان مبدل کرد.

این مسئول بیان کرد: امروز نجات فلسطین دور از دسترس نیست، پدیده شوم و تروریستی تکفیری، وهابی داعش و جنایات آل سعود و آل خلیفه در عراق، سوریه، بحرین و یمن، اهمیت راهپیمایی امسال را دو چندان می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان