۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مصوبه دولت درمورد بیمه رانندگان کامیون‌های تانکردار اجرایی می‌شود
کد خبر: ۳۰۸۷۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۹ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

مصوبه دولت درمورد بیمه رانندگان کامیون‌های تانکردار اجرایی می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مصوبه دولت در خصوص بیمه رانندگان کامیون‌های تانکر دار بزودی اجرایی می‌شود و با این اقدام بخش قابل توجهی از مشکلات فعالان این حوزه مرتفع خواهد شد.

مصوبه دولت درمورد بیمه رانندگان کامیون‌های تانکردار اجرایی می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در نشست ستاد حمل و نقل و سوخت استان قزوین اظهار کرد: دولت برای حل مسائل و مشکلات کامیون داران مصمم و دارای اراده جدی است.

وی افزود: مصوبه دولت در خصوص بیمه رانندگان کامیون‌های تانکر دار بزودی اجرایی می‌شود و با این اقدام بخش قابل توجهی از مشکلات فعالان این حوزه مرتفع خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در خصوص پرداخت حق بیمه نیز انتظار می‌رود این موضوع در بین کامیون داران به شکل عادلانه و با رعایت یکسان سازی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: با برندسازی شرکت‌های سوخت رسان، مسائل و مشکلات مربوط به سوخت رسانی و جایگاهداران تا حد زیادی حل می‌شود.

وی بیان کرد: با تدابیر اندیشیده شده استان قزوین در حوزه سوخت رسانی از وضعیت مطلوبی برخوردار است و در این خصوص کمبود و مشکلی نداریم.

مسعود شرفی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قزوین نیز در این نشست گفت: 58 جایگاه سی ان جی در سطح استان مشغول به خدمات دهی هستند که کارمزد آنها به موقع پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان