۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دامادِ از همه‌جا رانده و عروسِ تکراری؛ زیر پوست ازدواج «شاهزاده هری و مگان مارکل» چه گذشت؟ +عکس
کد خبر: ۳۰۸۷۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۸ ساعت: ۲۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

دامادِ از همه‌جا رانده و عروسِ تکراری؛ زیر پوست ازدواج «شاهزاده هری و مگان مارکل» چه گذشت؟ +عکس

اگر آمار رسانه‌های انگلیس صحت داشته باشد، پیش از ازدواج، هری دست‌کم با ۱۴ دختر دیگر و مگان مارکل با ۳ مرد دیگر ارتباط داشته‌اند.

دامادِ از همه‌جا رانده و عروسِ تکراری؛ زیر پوست ازدواج «شاهزاده هری و مگان مارکل» چه گذشت؟ +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، «شاه‌زاده هری» نوه ملکه الیزابت، حدود یک هفته پیش (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷) در حالی مقابل چشم میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با «مگان مارکل» هنرپیشه سابق آمریکایی ازدواج کرد که زیر پوست این مراسم ازدواج، اتفاقات زیادی در حال رقم خوردن بود. پیش‌تر طی گزارشی به حاشیه‌های خارج از کلیسای «سنت جورج» (محل برگزاری مراسم ازدواج) پرداختیم که این گزارش را می‌توانید از این‌جا بخوانید. در گزارش پیش رو به یکی از حاشیه‌های داخل کلیسا می‌پردازیم.

«شاه‌زاده هری» و «مگان مارکل» تا پیش از ازدواج با یک‌دیگر، هرکدام بارها در ارتباط‌های عاشقانه قبلی‌شان شکست خورده بودند

دامادِ از همه‌جا رانده

نکته قابل‌توجه (البته نه لزوماً منحصربه‌فرد) در عروسی شاه‌زاده هری ۳۳ ساله و مگان مارکل ۳۶ ساله مسیری بود که هر یک در زندگی طی کرده‌اند تا به این نقطه ازدواج یا به قول انگلیسی‌ها «روز بزرگ زندگی»شان برسند. هم شاه‌زاده هری قبلاً دست نیاز به سوی دختران دیگری دراز کرده بود و هم مگان مارکل، چه مقابل دوربین و چه در زندگی واقعی، به مردان دیگری «با اجازه بزرگ‌ترها! بله» گفته بود. تعجب‌برانگیزتر این‌که شایعات حاکی از آن است که بعضی از دوست‌دخترهای قبلی شاه‌زاده هری هم به مراسم ازدواج سلطنتی دعوت شده بوده‌اند. فهرست بلندبالای زیر، تمام دخترانی را نشان می‌دهد که هری قبل از مگان مارکل با آن‌ها رابطه داشته و البته رسانه‌ها به رابطه دوکِ ساسکس با آن‌ها پی برده‌اند. نکته‌ای به نظر می‌رسد در اکثر این رابطه‌ها مشترک است، علاقه ظاهری هری به داشتن رابطه با دخترهای بزرگ‌تر از خودش است:

ناتالی پینکام (مجری تلویزیون انگلیسی، ۲۰۰۳): زمزمه‌ها درباره آغاز روابط عاشقانه هری در حقیقت از سال ۲۰۰۳ و زمانی آغاز شد که وی تنها ۱۸ سال داشت. گزارش‌ها حاکی از آن بود که پرنس هری با ناتالی پینکام ۲۶ ساله «روابط بسیار مشکوکی» داشت. اگرچه هیچ‌گاه رسماً تأیید نشد که این دو با یک‌دیگر رابطه عاشقانه‌ای داشته‌اند، اما تا سال‌ها بعد از این شایعات نیز ارتباط دوستی آن‌ها هم‌چنان برقرار بود، تا جایی که بعدها وقتی هری با وفادارترین دوست‌دخترش، «چلسی دیوی» به‌اصطلاح «کات» کرد، برای یافتن شانه‌ای که بتواند روی آن گریه کند دوباره به ناتالی پناه برد.

«ناتالی پینکام» (دوم از چپ) در کنار پرنس هری

لورن پُوپ (بازیگر و مدل انگلیسی، ۲۰۰۴): هری ۱۹ ساله بعد از یک شب «بدمستی» در باشگاه شبانه «چایناوایت» در سال ۲۰۰۴ به طور اتفاقی با لورن ۲۱ ساله آشنا شد و این دو حتی شماره‌های یک‌دیگر را هم گرفتند. با این وجود، به گفته لورن، وقتی هری با او تماس گرفت تا دوباره با هم‌دیگر قرار بگذارند، پوپ «حوصله و وقتش را نداشت» و پیشنهاد هری را رد کرد. البته روایت‌های دیگری هم در رسانه‌های انگلیسی از این برخورد کوتاه منتشر شده که حاکی از فرصت‌طلبی شاه‌زاده هری و بوسیدن لورن در همان شب است.

«لورن پوپ» ادعا می‌کند پیشنهاد هری برای برقراری رابطه را رد کرده است

کَسی سامنر (بازیگر و مدل انگلیسی، ۲۰۰۴): طی همان بدمستی شبانه، هری با یک مدل ۲۱ ساله دیگر هم آشنا شد و کاری کرد که شاید بعداً از آن پشیمان شده باشد، شاید. سامنر همان سال رابطه یک‌شبه‌اش با شاه‌زاده جوان را در قالب یک داستان مستهجن در اختیار رسانه‌های انگلیسی قرار داد و آن‌ها هم آن را منتشر کردند.

رابطه یک‌شبه با «کَسی سامنر» و رسوایی بعد از آن، نتیجه بدمستی پرنس هری بود

چلسی دِیوی (تاجر زیمبابوه‌ای، ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱): زندگی «زناشویی» شاه‌زاده هری رسماً از سال ۲۰۰۴ و با آشنایی وی با چلسی دیوی آغاز شد (که استثنائا یک سال از هری کوچک‌تر بود). رابطه این دو، تا این لحظه طولانی‌ترین رابطه‌ای بوده که هری با یک دختر داشته است. این دو به مدت هفت سال با هم رابطه داشتند، اگرچه رسانه‌های انگلیسی به‌اتفاق، این رابطه را با توجه به تحصیل چلسی در آفریقای جنوبی، «شُل کن، سفت کن» و «متلاطم» توصیف می‌کنند. هری حتی سال ۲۰۱۱ وقتی آتش عشقش به چلسی دوباره شعله‌ور شده بود، او را به عنوان دوست‌دختر رسمی‌اش با خود به مراسم عروسی «شاه‌زاده ویلیام» و «کِیت میدلتون» (دوک و دوشِس کمبریج) برد. با این حال، دوری‌های گاه و بی‌گاه میان این دو موجب شد تا نهایتاً در سال ۲۰۱۱ چلسی اقرار کند که ذره‌بین رسانه‌ها و مردم روی خاندان سلطنتی برای او غیرقابل‌تحمل است و این دو بعد از هفت سال با یک‌دیگر قطع رابطه کنند. البته دیوی بعد از این قطع رابطه گفت: «من فکر می‌کنم ما همیشه دوستان خوبی برای هم‌دیگر خواهیم بود.» چلسی یکی از مهمانان ویژه مراسم عروسی هری با مگان بود و چند روز قبل از عروسی هم در «تماسی اشک‌بار» با هری وادار شد بپذیرد که شاه‌زاده، دیگر «فصل چلسی» در زندگی‌اش را پشت سر گذاشته است.

«چلسی دیوی» وفادارترین دوست‌دختر شاه‌زاده هری بود

کاترین اومانی (طراح لباس و بازیگر آمریکایی، ۲۰۰۷): چنان‌که گفته شد، رابطه هری با چلسی دیوی اگرچه طولانی بود، اما بی‌اشکال هم نبود؛ و چنان‌که از شواهد برمی‌آید، هری در این هفت سال، وقتی از چلسی دور بود، بی‌کار هم نمی‌نشست. کاترین اومانی که در یک مستند-برنامه تلویزیونی در آمریکا بازی می‌کرد، در حالی که با دو فرزند از شوهرش طلاق گرفته بود، سال ۲۰۰۷ (وقتی ۳۴ سال داشت) با هری ۲۲ ساله رابطه‌ای داشت که منجر به چند روز پیامک‌بازی شد، اما دیگر ادامه پیدا نکرد.

«کاترین اومانی» در حالی با هری ارتباط برقرار کرد که ۱۲ سال از او بزرگ‌تر بود و دو فرزند داشت

آسترید هاربورد (معاشر خاندان سلطنتی، ۲۰۰۹): آسترید هاربورد سال ۲۰۰۹ (زمانی که خودش ۲۷ سال و هری ۲۴ سال داشت) یکی از دخترهایی بود که هری در زنگ استراحت از چلسی به سراغش رفت. آسترید از دوستان نزدیک کیت میدلتون و برخی دیگر از اعضای خاندان سلطنتی بود، اما رابطه‌اش با هری مدت زیادی طول نکشید.

عکسی بی‌مقدمه از هری و «آسترید هاربورد» در حال بازگشت به یکی از خانه‌های سلطنتی از یک پارتی شبانه

کارولین فلَک (مجری تلویزیون و مدل انگلیسی، ۲۰۰۹): ناتالی پینکام دوست مشترک هری و کارولین این دو را به یک‌دیگر معرفی کرد و به این شکل، رابطه چندماهه آن‌ها آغاز شد. با این وجود، چنان‌که خود کارولین توضیح می‌دهد، به محض علنی شدن این رابطه، این دو مجبور به قطع ارتباط با یک‌دیگر شدند، چون «من دیگر «کارولین فلک، مجری تلویزیون» نبودم، بلکه «کارولین فلک، دوست‌دختر کج و کوله پرنس هری» بودم.

«کارولین فلَک» شغل و شهرتش را به ارتباط با شاه‌زاده هری ترجیح داد

ناتالی ایمبروگلیا (بازیگر و خواننده استرالیایی، ۲۰۰۹): دوستان مشترک، سال ۲۰۰۹ هم به کمک هری آمدند و او را با ناتالی ایمبروگلیا آشنا کردند. این دو چند ماهی با هم ارتباط داشند و حتی هری به جشن تولد ناتالی هم رفت. هری و ناتالی هم‌چنین با هم به کنسرتی هم رفتند، اما نهایتاً ارتباط آن‌ها بیش از چند ماه به طول نینجامید.

«ناتالی ایمبروگلیا» یکی دیگر از دوست‌دخترهای چندماهه هری بود

کامیلا رومسترند (خواننده نروژی، ۲۰۱۰): هم‌زمان با یکی دیگر از سفرهای تحصیلی چلسی به خارج از انگلیس (و زمانی که زمزمه‌های جدایی این دو نیز شنیده می‌شد)، هری این‌بار از کامیلا رومسترند خوشش آمد و او را به یکی از خانه‌های سلطنتی برد. کامیلا اگرچه اعتراف کرد که شب را در این خانه سپری کرده، اما جزئیات بیش‌تری را از این عشق یک‌شبه و رابطه یکی-دو ماهه بعد از آن فاش نکرد. هری خیلی زود دوباره چشمانش به جمال چلسی روشن شد و کامیلا را فراموش کرد.

«کامیلا رومسترند» نیز یکی-دو ماه بیش‌تر در کنار پرسن هری نبود

فلورنس برودنل-بروس (بازیگر سابق بالیوود و مدل انگلیسی، ۲۰۱۱): هری پس از آن‌که با چلسی قطع رابطه کرد، برای یک «لذت زودگذر تابستانی» فلورنس برودنل را انتخاب کرد. این دو البته رابطه خود را مخفی می‌کردند و حتی یک‌دیگر را در خانه فلورنس می‌دیدند. این رابطه خیلی زود و زمانی قطع شد که هری برای یادگیری پرواز با هلیکوپتر به آمریکا رفت.

«فلورنس برودنل» حکم سرگرمی تابستانی شاه‌زاده هری را داشت

مالی کینگ (خواننده و مدل انگلیسی، ۲۰۱۲): مالی کینگ نیز یکی از دخترهایی بود که هری مدت کوتاهی را با او ارتباط داشت. مشکل این‌جا بود که بلافاصله بعد از اولین قرار این دو، مالی ارتباطش با شاه‌زاده را علنی کرد و هری هم خیلی زود ارتباط با او را قطع کرد.

«مالی کینگ» آن‌قدر از ارتباط با شاه‌زاده هری ذوق‌زده شد که بند را به آب داد و حتی «جزئیات» را هم به رسانه‌ها گفت

کرِسیدا بوناس (بازیگر و مدل انگلیسی، ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴): کرسیدا تنها دختر دیگری بود که هری مدت نسبتاً زیادی را با او سپری کرد. اگرچه این دو با یک‌دیگر به جشن تولد خواهر کرسیدا و حتی یکی از مراسم‌های خیرخواهانه شاه‌زاده هری هم رفتند (که نشان می‌داد رابطه‌شان کاملاً جدی است)، اما بوناس بعد از دو سال بالأخره تاب نیاورد و او هم مانند چلسی اعلام کرد توجه بیش از اندازه‌ای که ویژگی رابطه با یک شاه‌زاده است، برای او که می‌خواهد روی بازیگری‌اش تمرکز کند، مشکل‌آفرین خواهد بود. به این ترتیب، ارتباط این دو قطع شد. با این وجود، هری کرسیدا را هم به جشن ازدواج خود دعوت کرد.

رابطه هری با «کرسیدا بوناس» شاید جدی‌ترین رابطه شاه‌زاده بود که تصور می‌شد منجر به ازدواج این دو شود

کامیلا تورلو (بازیگر اسکاتلندی، ۲۰۱۴): در حالی که هنوز چیزی از جدایی هری و کرسیدا نگذشته بود، شاه‌زاده به سراغ یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی در انگلیس رفت. اگرچه این رابطه خیلی علنی نشد، اما وقتی در برنامه‌ای تلویزیونی، از کامیلا درباره این رابطه سؤال شد، وی جواب داد: «یک خانم، هیچ‌وقت [چنین چیزی را] نمی‌گوید.»

«کامیلا تورلو» یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی در انگلیس است

الی گولدینگ (خواننده انگلیسی، ۲۰۱۶): الی گولدینگ نیز مانند آسترید، دوستان زیادی در خاندان سلطنتی داشت و در مراسم جشن ازدواج ویلیام و کیت و حتی جشن تولد خود هری نیز خوانده بود. اگرچه ارتباط الی با هری هیچ‌گاه رسماً تأیید نشد، اما گزارش‌های عجیب و غریب حاکی از آن بود که این دو سال ۲۰۱۶ و در جریان یک مراسم چوگان‌بازی «زیر پتو یک‌دیگر را بوسیده‌اند.» در حالی که برخی رسانه‌های انگلیسی این گزارش‌ها را خنده‌دار توصیف کردند، برخی دیگر حتی نوشتند که احتمالاً الی از شاه‌زاده هری باردار شده است، که البته صرفاً شایعه بود.

گزارش‌های عجیبی از ارتباط هری با «الی گولدینگ» در رسانه‌های انگلیسی منتشر شده بود

علاوه بر تمام دخترهایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، شواهد مختلفی حاکی از آن است که شاه‌زاده هری با دخترهای دیگری هم ارتباط داشته است. این رابطه‌ها تنها به این دلیل در فهرست بالا گنجانده نشده‌اند که صرفاً در حد شایعه‌ای ضعیف بوده‌اند. با این حال، تنها سابقه هری کافی است تا این «شایعه‌ها» هم یادآور ضرب‌المثل «تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها» باشند. از جمله این شایعه‌ها، ارتباط هری با «جنا کولمن» بازیگر و مدل انگلیسی است که اگرچه تصاویری از این دو با هم منتشر شد، اما شایعه وجود ارتباط خاص میان آن‌ها هیچ‌گاه قوت نگرفت. شایعه بزرگ‌تری هم مدتی در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد که حاکی از قرارهای پنهانی و تلاش شاه‌زاده هری و «اِما واتسون» بازیگر سرشناس هالیوودی بود که به خاطر بازی در سری فیلم‌های «هری پاتر» به شهرت بین‌الملی رسید. با این حال، این شایعه هم با قاطعیت توسط واتسون رد شد و پا نگرفت.

عکسی ساختگی از ارتباط پرنس هری در کنار «اما واتسون»؛ شایعه‌ای که واتسون آن را مؤکداً سرکوب کرد

عروسِ تکراری

در حالی که هری سابقه‌ای طولانی در برقراری رابطه با دخترها دارد، مگان مارکل هم به نوبه خود قبلاً لباس عروسی را کهنه کرده است. این بازیگر آمریکایی در زندگی واقعی، سال ۲۰۱۱ با «ترِوِر انگلسون» بازیگر و فیلم‌ساز هالیوودی ازدواج کرد. این دو نیز مانند هری و چلسی، هفت سال با یک‌دیگر رابطه داشتند، اما سال ۲۰۱۰ بالأخره نامزد و یک سال بعد نیز در جامایکا با یک‌دیگر ازدواج کردند. با این وجود، ازدواج این دو بیش از دو سال دوام نیاورد و سال ۲۰۱۳ به دلایلی به طلاق منجر شد. برخی بازی مگان در نقشی اصلی در یک سریال تلویزیونی به نام «دادخواست‌ها» را دلیل این طلاق، و برخی دیگر، کار ترِوِر در لس‌آنجلس و بازی مگان در تورنتو و فاصله این دو در ابتدای ازدواج را مقصر دانسته‌اند.

«مگان مارکل» در کنار همسر سابقش «ترِوِر انگلسون»

البته «اندرو مورتون» زندگی‌نامه‌نویس سلطنتی و نویسنده کتاب جدید «مگان: یک پرنسس هالیوودی» می‌گوید مگان به طور کاملاً ناگهانی ازدواج خود با ترِوِر را به هم زده و حلقه‌های نامزدی و ازدواجش را برای او پست کرده است. هم‌چنین «نیناکی پریدی» دوست دوران کودکی مگان نیز معتقد است که خانم بازیگر بعد از شهرتی که از سریال دادخواست‌ها به دست آورد کاملاً عوض شد و از همسرش فاصله گرفت و به همین دلیل هم ازدواج آن‌ها به طلاق کشیده شد. «پریدی» تغییر مگان را این‌گونه توصیف می‌کند: «یک مگان قبل از شهرت داریم و یک مگان بعد از شهرت.»

مگان که به‌رغم تولد در آمریکا، ریشه‌های به شدت ایرلندی دارد، رابطه تأییدنشده‌ای هم با «روری مک‌ایلروی» گلف‌باز ایرلندی داشته است. اگرچه تصاویر این دو در حالی منتشر شد که با یک‌دیگر «چالش سطل یخ» انجام می‌دادند و شام می‌خوردند، اما مارکل بعدها انکار کرد که رابطه خاصی میان این دو بوده است. در عین حال، کتابی تحت عنوان «هری و مگان: یک قصه عاشقانه» که مفصلاً به زندگی عاشقانه مگان مارکل پیش از ازدواج با شاه‌زاده هری پرداخته است، رسماً مک‌ایلروی را یکی از دوست‌پسرهای احتمالی سابق وی معرفی کرده است.

«مگان مارکل» و «روری مک‌ایلروی» که گفته می‌شد مدتی را با هم ارتباط داشته‌اند

شاید ابعاد ارتباط مگان با مک‌ایلروی در هاله‌ای ابهام باشد، اما هیچ شکی نیست که این بازیگر آمریکایی بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ با یک آش‌پز مشهور کانادایی به نام «کوری ویتیلو» نیز رابطه داشته است. این رابطه دو ساله تنها چند هفته پیش از آن‌که مگان با شاه‌زاده هری دوست شود، قطع شد. بر سر چه چیزی؟ گفته می‌شود یک روز مگان در حالی که از خودش تعریف می‌کرده، مدعی شده که دستور پخت نوعی پاستا را کشف کرده است، در حالی که دستور، در اصل ابداع کوری بوده است. اگرچه به نظر نمی‌رسد قطع رابطه این دو صرفاً به خاطر دعوا بر سر پاستا بوده باشد، اما این اتفاق ظاهراً تیر آخر در تابوت ازدواج مگان با کوری بوده است.

«مگان مارکل» در کنار دوست‌پسر سابق «کوری ویتیلو» (چپ)

از زندگی واقعی هم که بگذریم، مگان در یکی از قسمت‌های تعیین‌کننده سریال دادخواست‌ها نیز (که شهرت خود را مدیون آن است) در مقابل میلیون‌ها چشم منتظر و دوخته به تلویزیون، به «پاتریک آدامز» (بازیگر نقش «مایک راس») «بله» گفت. این دو جدای از نقش‌هایشان در سریال دادخواست‌ها نیز رابطه دوستانه‌ای با یک‌دیگر دارند و پاتریک رسماً به مراسم ازدواج مگان و هری نیز دعوت شده بود.

«مگان مارکل» یک بار هم مقابل دوربین سریال «دادخواست‌ها» به «پاتریک آدامز» جواب مثبت داده بود

روی هم رفته، با توجه به سابقه عروس و داماد سلطنتی، به نظر می‌رسد یا ملکه الیزابت که باید اجازه ازدواج این دو را رسماً صادر می‌کرد، تحقیقات محلی مناسبی درباره مگان مارکل انجام نداده و یا این‌که صرفاً کار را به شانس واگذار کرده و امیدوار است که نوه و عروس جدیدش بعد از ۱۶ ماه دوستی و چند ماه نامزدی یاد گرفته باشند چگونه زندگی جدید خود را از زندگی‌های قبلی‌شان متمایز کنند. اکنون باید دید آیا این زندگی می‌تواند دوام داشته باشد یا مگان هم به سرنوشت بقیه دوست‌دخترهای هری گرفتار خواهد شد.


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان