۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ذوب آهن-استقلال/ شفر و قلعه نویی، زور آزمایی این بار در آسیا
کد خبر: ۳۰۵۲۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۸ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

ذوب آهن-استقلال/ شفر و قلعه نویی، زور آزمایی این بار در آسیا

تیم‌های استقلال و ذوب آهن امروز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم می‌روند.

ذوب آهن-استقلال/ شفر و قلعه نویی، زور آزمایی این بار در آسیا
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین  ، تیم های استقلال و ذوب آهن امروز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم می روند.

///تاپ 7 صبح /// پرسپولیس و حریف جزیره ای / استقلال مقابل نصف جهان

استقلال  - ذوب آهن / دیدار تمام ایرانی لیگ قهرمانان آسیا 

  • دیدار تیم های ذوب‌آهن و استقلال تهران در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود  آبی های تهران در حالی به میدان می روند که به تازگی موفق به کسب جام حذفی شده اند.
  • شاگردان شفر با حضور در رقابت های آسیایی توانستند در نخستی دیدار خود برابر الریان قطر به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کنند .استقلالی ها همچنین در دیدار دوم مقابل الهلال عربستان بازی را با نتیجه یک بر صفر بردند و در نهایت آبی ها در سومین دیدار آسیایی با نتیجه 2 بر 2 برابر العین امارات بازی را به اتمام رساندند.
  • چهارمین بازی آسیایی شاگردان شفر مقابل العین امارات بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید .آبی پوشان در بازی بعدی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازی را دو بر صفر از الریان قطربردند . شاگردان شفر با برد یک بر صفر از الهلال عربستان توانستند در مرحله یک هشتم نهایی حریف تیم فوتبال ذوب آهن شوند.
  • مامه تیام مهاجم آبی پوشان پایتخت به دلیل مصدومیت از ناحیه پا نمی تواند در دور رفت آبی ها را برابر ذوب آهن همراهی کند .
  • بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای رویارویی مقابل ذوب آهن بی وقفه تمرینات خود را دنبال می کنند و سپس روز یکشنبه راهی اصفهان می شوند تا برابر حریف به میدان بروند.
  • استقلالی ها بدون محروم و بازیکن یک اخطاره به مصاف ذوبی ها می روند.
  • شاگردان شفر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق شده بودند با کسب 12 امتیاز صدر نشین گروه خود باشند.

///تاپ 7 صبح /// پرسپولیس و حریف جزیره ای / استقلال مقابل نصف جهان

ذوب آهن اصفهان

  • تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت قلعه نویی توانسته پس از پشت سر گذاشتن حریفان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی برابر  استقلال به میدان برود .
  • شاگردان قلعه نویی که استراحت بیشتری نسبت به استقلالی ها داشته اند در صدد هستند تا در اصفهان کار را تمام کنند و اجازه برد به آبی پوشان را ندهند .
  • ذوبی ها در اولین دیدار آسیایی برابر الدحیل قطر بازی را سه بر یک به حریف واگذار کردند و در نهایت آنها در دومین بازی خود در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر تیم لوکوموتیو تاشکند را ببرند .
  • بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن همچنین در سومین دیدار آسیایی برابر الوحده امارات بازی کردند و با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان بودند اما تیم الوحده امارات در چهارمین دیدار تیم ذوب آهن را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند .همچنین شاگردان قلعه نویی در پنجمین دیدار با تیم الدحیل قطر بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند و در نهایت آنها در آخرین بازی و پیش از اینکه به  حریف تیم استقلال شوند بازی برابر لوکوموتیو تاشکند به تساوی 1 -1 رسیدند.
  • تیم فوتبال ذوب آهن بدون بازیکن محروم و بازیکنی که یک اخطاره باشد برابر استقلالی ها بازی می کنند.
  • شاگردان قلعه نویی همچنین با کسب 7 امتیاز رده دوم جدول خود را تصاحب شدند.

///تاپ 7 صبح /// پرسپولیس و حریف جزیره ای / استقلال مقابل نصف جهان

انتهای پیام / 1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان