۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مستند تلویزیونی «یک توطئه خانوادگی» تولید می‌شود
کد خبر: ۳۰۴۳۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۱ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

به همت صدا و سیمای مرکز قزوین؛

مستند تلویزیونی «یک توطئه خانوادگی» تولید می‌شود

سیمای مرکز قزوین آسیب‌های ازدواج نامتعارف را در مستند تلویزیونی «یک توطئه خانوادگی» بررسی می‌کند.

مستند تلویزیونی «یک توطئه خانوادگی» تولید می‌شود
ابوالفضل معصومی فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: آسیب‌های ازدواج نامتعارف در مستند تلویزیونی «یک توطئه خانوادگی» بررسی می‌شود.

وی افزود: این مستند نگاهی دارد به ازدواج‌های نامتعارف که با مهریه‌های سنگین، تجملات، هزینه‌های سرسام آور و نهایتاٌ طلاق همراه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: در این مستند مشخصاٌ به یکی از نامتعارف ترین علل طلاق در خانواده‌ها پرداخته می‌شود؛ که آن کسب درآمد از طریق ازدواج و اخذ مهریه‌های سنگین از سوی برخی خانواده‌های سودجوست.

وی ادامه داد: توجه دادن خانواده‌ها به معیارهای اسلامی و متعارف برای ازدواج فرزندان، هوشیار نمودن خانواده‌ها در خصوص روابط فرزندان در جامعه، تبیین مخاطرات ازدواج‌های نامتعارف و همچنین ریشه یابی ازدواج‌های نامتعارف در روابط نامتعارف بین جوانان از مهمترین اهداف این مستند است.

معصومی عنوان کرد: این مستند هم اکنون در مرحله ی ابتدایی تصویب طرح قرار دارد که به محض تأیید مرکز سیمای استان‌ها در رسانه ملی و همچنین تأمین اعتبار مورد نیاز ضبط آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: مستند «یک توطئه خانوادگی» به تهیه کنندگی نیما حسن بیگی به مدت 26 دقیقه در سیمای مرکز قزوین تولید خواهد شد.
انتهای پیام/2002‌

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان