۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نیروهای مسلح ایران اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرده است
کد خبر: ۳۰۲۱۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۹ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

نیروهای مسلح ایران اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرده است

استاندار قزوین گفت: نیروهای مسلح ما با پشتیبانی مردم امروز بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشاند و ملت ما در کنار فرزندان نظم و امنیت، با وجود اعمال تحریم‌ها و همه سختی‌ها همچنان مقتدرتر از گذشته و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب در کنار هم قرار دارند.

نیروهای مسلح ایران اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش، اظهار کرد: در همان اوایل پیروزی انقلاب و بعد از توطئه‌های بسیاری زیادی که برای انحلال ارتش صورت گرفت، بنیانگذار کبیر انقلاب با بصیرت خود بر حفظ و حراست و تقویت این نیروی نظامی تاکید داشتند.

وی اضافه کرد: ایران در مسیرهای زمینی، هوایی و دریایی حلقه واسط بین شرق و غرب واقع شده و شرایط اقتصادی مانند پیدایش نفت اهمیت این منطقه را برای دنیای استکبار طی سال های گذشته چند برابر کرده است.

استاندار قزوین، تنگه هرمز را همواره مکانی مهم برای غارت کشورهای منطقه از سوی سلطه گران برشمرد و گفت: امروز چرخ صنایع کشورهای پیشرفته و سلطه گر با نفت و از طریق این تنگه به جریان افتاده و آنان نیز برای رسیدن به اهداف شوم خود با ایجاد تفرقه و در صورت نیاز حتی با حمله مستقیم نظامی، اقدام می‌کنند.

وی ابراز کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 خون تازه ای در رگ‌های ملت ایران، به خصوص نیروهای مسلح آن جاری کرد و با وجود آنکه این انقلاب از نوع انقلاب‌های فرهنگی بود، وحشتی را در دل مستکبران جهان انداخت.

این مسئول با اشاره به توطئه‌های دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: بهترین نمونه بارز این مسئله جنگ تحمیلی بود که نیروهای مسلح ما با جان و دل از مرزهای میهن اسلامی دفاع کرده و علی رغم خسارت‌های فراوان، دشمن را با دست خالی روانه مرزهای تعیین شده خود کرد.

به گفته وی، امروز باید باور کنیم توطئه‌های شوم دشمنان نظام نه تنها پایان نیافته بلکه با اشکال دیگری همچنان درصدد ضربه زدن به کشور ما هستند که نمونه آن تحرک‌های شوم آل سعود با پشتوانه های کشورهای استعمارگر در کشورهای اسلامی منطقه است.

زاهدی تاکید کرد: نیروهای مسلح ما با پشتیبانی مردم امروز بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشاند و خدا را نیز شاکریم که ملت ما در کنار فرزندان نظم و امنیت، با وجود اعمال تحریم‌ها و همه سختی‌ها همچنان مقتدرتر از گذشته و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب در کنار هم قرار دارند.

در این مراسم که در میدان ارتش قزوین برگزار شد نیروهای حاضر از جمله یگان تمثال شهدا و بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی،یگان نمونه از گردان حافظ صلح از تیپ 116 پیاده و مکانیزه شهید صفوی، یگان های نمونه پیاده و موتوری از تیپ 116 پیاده و مکانیزه شهید صفوی، یگان های نمونه پیاده و موتوری از فرماندهی انتظامی استان به همراه یگان های نمونه پیاده و موتوری سپاه صاحب الامر (عج) از مقابل جایگاه رژه رفتند و گوشه ای از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح جان بر کف نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان