۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شادی همراه با روئینگ‌سواران به چین نمی‌رود/ روئینگی‌ها در کاپ آسیایی یا جهانی شرکت می‌کنند
کد خبر: ۳۰۱۶۵۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شادی همراه با روئینگ‌سواران به چین نمی‌رود/ روئینگی‌ها در کاپ آسیایی یا جهانی شرکت می‌کنند

محسن شادی با هماهنگی مسئولان فدراسیون قایقرانی قرار است ۲ ماه آخر تمریناتش را در چین برگزار کند و ماه آینده همراه دیگر ملی‌پوشان به این کشور نمی‌رود.

شادی همراه با روئینگ‌سواران به چین نمی‌رود/ روئینگی‌ها در کاپ آسیایی یا جهانی شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، تیم ملی قایقرانی ایران قرار است برای آمادگی بیشتر جهت حضور در بازی‌های آسیایی تمریناتش را در چین پیگیری کند. براین اساس ملی‌پوشان روئینگ‌سوار کشورمان نیمه اول اردیبهشت‌ماه راهی چین خواهند شد و یک ماه در این کشور اردو برگزار می‌کنند.

فدراسیون در تلاش است شرایط حضور روئینگ‌سواران را در کاپ جهانی اتریش و کاپ آسیایی کره‌جنوبی که تیرماه برگزار می‌شود، فراهم کند اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده که ملی‌پوشان در کدام رویداد شرکت می‌کنند.

نکته قابل توجه اینکه محسن شادی ملی پوش طلایی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون تیم ملی را در این اردوی برون‌مرزی همراهی نخواهد کرد.

شادی در این باره به صبح قزوین گفت: با توجه به هماهنگی که با رئیس فدراسیون داشتم قرار شد 2 ماه نزدیک به بازی‌های آسیایی را به چین بروم و همراه ملی‌پوشان در این اردو نخواهم بود.

13 قایقران در رده سنی جوانان و بزرگسالان به این مرحله از اردو که از دوشنبه به میزبانی ارومیه آغاز می‌شود شرکت می‌کنند و قرار است با آمدن لیو به ایران 6 نفر اعزامی به چین مشخص شوند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان