۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۵ مهر؛ پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت
کد خبر: ۳۰۰۴۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۹ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

کرمی:

۱۵ مهر؛ پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت

دیبر کل جشنواره ایران ساخت : علاقه مندان می‌توانند تا ۱۵ مهر آثار خود را برای شرکت در دومین جشنواره فرهنگی - هنری ایران ساخت به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

۱۵ مهر؛ پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره ایران ساخت
به گزارش سرویس اجتماعی   صبح قزوین  ،پرویز کرمی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ارسال آثار باید به سایت اینترنتی به نشانیiransaakht.ir مراجعه کنند افزود: همچنین شرایط و ضوابط حضور در جشنواره نیز در این سایت اینترنتی اعلام شده است.

وی گفت: دومین جشنواره ایران ساخت با هدف حمایت از کالای ایرانی و همچنین جریان سازی، فرهنگ سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی و رسانه‌ها برگزار می‌شود.

کرمی افزود:­ همچنین بهره گیری از خلاقیت ها، نوع آوری و ایده‌های مختلف هنرمندان برای معرفی کالای ایرانی و جریان سازی در حمایت از آن و تبدیل آن‌ها به نشان (برند) و نشان تجاری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: این جشنواره در بخش‌های مختلف رسانه‌های دیداری و شنیداری شامل فیلم کوتاه، مستند، برنامه‌های رادیویی- تلویزیونی- نماهنگ و تیزر، هنر‌های تجسمی شامل گرافیک، اینفو گرافیک، پوستر، کاریکاتور و عکس، رسانه‌های دیجتیال شامل وب گاه‌ها نرم افزاری‌های تلفن همراه، سامانه‌های هوشمند و بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

کرمی افزود: همچنین بخش‌های ادبیات، مستند نگاری هزار کلمه ای، داستان کوتاه، شعر و طنز از دیگر بخش‌های این جشنواره است و امسال بخش ایده بازار را نیز در این جشنواره خواهیم داشت.

وی گفت: امسال بخش معرفی پایان نامه‌های برتر در حوزه حمایت از کالا‌های ایرانی و همچنین تحقیقات و پژوهش‌های دانش آموزی و دانشجویی نیز برگزار خواهد شد.

کرمی افزود: آثار برتر این جشنواره در شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما پخش خواهد شد و امیدواریم با پخش این تولیدات به سمتی حرکت کنیم که نظارت اجتماعی بر کالا‌های ایرانی ظهور و بروز پیدا کند و این موضوع به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شود.

وی گفت: علاوه بر استفاده از کالا‌های ایرانی در خصوص موضوعاتی مانند اکرام و تکریم مشتری، توجه به خدمات پس از فروش، پس گرفتن کالای نامرغوب، کمک به تجاری سازی محصولات و رشد توسعه کالا‌های ایرانی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

کرمی افزود: بخش‌های مختلف این جشنواره افتتاحیه‌های مختلفی خواهند داشت و برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره دی در مراسمی معرفی و قدردانی خواهند شد.



انتهای پیام/1404

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان