۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین افزایش ۱۷.۵ درصدی تردد و ۲۲.۳ درصدی مصرف سوخت در قزوین
کد خبر: ۲۹۸۸۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۴ ساعت: ۶:۱۱ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس راه استان قزوین خبرداد:

افزایش ۱۷.۵ درصدی تردد و ۲۲.۳ درصدی مصرف سوخت در قزوین

رئيس پليس راه استان قزوین از افزیش ۱۷.۵ درصدی حجم تردد و ۲۲.۳ درصدی مصرف سوخت در ۸ روز گذشته در قزوین خبر داد.

افزایش ۱۷.۵ درصدی تردد و ۲۲.۳ درصدی مصرف سوخت در قزوین
سرهنگ نصراله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از آغاز رزمایش ترافیکی طرح نوروزی از بیست وچهارم اسفند 96 تاکنون 7 میلیون و 203 هزار و 234 دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که با میانگین بیش از 900 هزار دستگاه در هر روز افرایش 17.3 درصدی تردد نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: همچنین طی 8 روز گذشته 14 میلیون 465 هزار لیتر سوخت در جایگاه‌های سوخت استان قزوین به مسافرین عرضه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21.3 افزایش دارد.

رئيس پليس راه استان قزوين افزود: پیش بینی می‌شود با پایان تعطیلات نیمه اول نوروز در مورخه پنجم و ششم فروردین ماه 97 با افزایش حجم سفر و ترافیک سنگین و نیمه سنگین در مسیرهای منتهی به پایتخت بالاخص محور اتوبان "قزوین – کرج"، اتوبان "قزوین – زنجان" و آزاد راه "قزوین - رشت" مواجه باشیم.

بیگلری از هموطنان درخواست کرد: بازگشت از سفر را مدیریت و آن را به ساعات پایانی موکول نکرده و برای رسیدن به مقصد از عجله و شتاب پرهیز و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سفر خوش و ایمن را در دفتر خاطرات زندگی در نوروز سال 97 ورق بزنید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان