۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اعزام ۱۹ گروه جهادی به مناطق محروم در ایام نوروز/ گروه‌های جهادی راهی کرمانشاه می‌شوند
کد خبر: ۲۷۳۱۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۲:۳۶ ↗ لینک کوتاه

رییس بسیج سازندگی قزوین خبرداد:

اعزام ۱۹ گروه جهادی به مناطق محروم در ایام نوروز/ گروه‌های جهادی راهی کرمانشاه می‌شوند

رئیس سازمان بسیج سازندگی از اعزام ۱۹ گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم استان قزوین و مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

اعزام ۱۹ گروه جهادی به مناطق محروم در ایام نوروز/ گروه‌های جهادی راهی کرمانشاه می‌شوند
حمیدرضا اله بداشتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ایام نوروز امسال بیش از 19 گروه جهادی برای خدمت به مردم راهی مناطق محروم می شوند.

وی افزود: 13 گروه جهادی از رده های بسیج محلات و اقشار و 6 گروه جهادی از بسیج دانشجویی، نوروز 97 را در مناطق محروم و در کنار مردم این مناطق سپری خواهند کرد.

رییس بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: این گروه‌ها در ایام نوروز در خدمات خود را در قالب خدمات پزشکی، فرهنگی، عمرانی و همچنین آموزشی ارائه خواهند داد.

وی اضافه کرد: 3 گروه از 6 گروه جهادی دانشجویی در ایام نوروز راهی مناطق زلزله زده کرمانشاه خواهند شد و در این مناطق به ارائه خدمات می پردازند.

این مسئول با بیان اینکه اردوهای جهادی می‌تواند یک نظام پیشرو با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی باشد، عنوان کرد: در حوزه جهادی برخی خانواده‌ها که مطابق با سنت و روال هر ساله در ایام عید به نقاط تفریحی کشور سفر می‌کنند، از طریق ساماندهی بسیج سازندگی می‌توانند در کنار خانواده‌های مناطق محروم با هدف کمک‌رسانی به آنها حضور یافته و اوقات خوشی را سپری کنند.

اله بداشتی با بیان اینکه فلسفه کاری گروه های جهادی خودجوش بودنش است و ما فقط کار سازماندهی آنها را بر عهده داریم و باید کار گروه‌های جهادی به فرهنگ تبدیل شود.

وی بر برجسته کردن اقدامات گروه های جهادی تاکید کرد و گفت: این اقدام باعث ترغیب مردم برای گرایش یافتن به سمت این گروه ها می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در پایان با بیان اینکه باید فضای خدمت را برای این گروه ها فراهم کنیم، یادآور شد: برای ترغیب مردم باید جلوه های اجتماعی کار این گروه ها را برجسته کنیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان