۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۷۹۲ کلاس برای اسکان فرهنگیان آماده شده است
کد خبر: ۲۷۲۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان قزوین:

۷۹۲ کلاس برای اسکان فرهنگیان آماده شده است

دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان قزوین گفت: برای اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۷ پایگاه و ۷۹۲ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان آماده و تجهیز شده است.

۷۹۲ کلاس برای اسکان فرهنگیان آماده شده است
علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 97 اظهار کرد: برای اسکان نوروزی فرهنگیان 17 پایگاه، 81 واحد آموزشی و 792 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان آماده و تجهیز شده است.

وی افزود: از تعداد کل کلاس‌ها 104 کلاس ویژه، 442 واحد کلاس نوع الف و 246 واحد کلاس نوع ب می‌باشد و همچنین 190 نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمت رسانی به میهمانان و گردشگران در ایام نوروز هستند.

اقامت بیش از 8هزار خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان در سال گذشته

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: مدارس گروه ویژه اتاق‌هایی مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش بوده و حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک است.

وی ادامه داد: مدارس گروه الف ‌مدارسی هستند که دارای اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو،‌ بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا، ‌یخچال و تلویزیون اختصاصی و حمام و آشپزخانه مشترک است.

مرادی بیان کرد: مدارس گروه ب مدارسی هستند که دارای اتاق‌های مجهز به فرش،‌پتو،‌بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا بوده و یخچال، ‌تلویزیون،‌ حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است.

وی تصریح کرد: تعرفه اسکان فرهنگیان برای کلاس‌های ویژه از 1 تا 5 نفر برای هر شب 28 هزار تومان، کلاس‌های گروه الف 24500 هزار تومان و گروه ب نیز 18 هزار تومان است.

دبیر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان قزوین بیان کرد: نوروز سال گذشته در مجموع 8242 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی شامل 29672 نفر و 59344 نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.

بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های شمال و شمال غربی کشور هستند

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: میزان پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان بستگی به شرایط جوی و آب و هوایی دارد؛ البته در سال‌های گذشته، قزوین بیشتر مسیر گذری مسافران بود و مسافران یک شب اقامت داشتند.

وی ادامه داد: اما با توجه به اقدامات انجام شده در معرفی آثار گردشگری و جاذبه‌های دیدنی استان میزان اقامت مسافران افزایش یافته است؛ به طوریکه در رزرو اینترتی شاهد رزرو تا 4 الی 5 شب اقامت مسافران در سفر نوروزی به استان قزوین هستیم.

مرادی بیان کرد: بیشترین مراجعه کنندگان برای اسکان نوروزی فرهنگیان از استان‌های شمالی و شمال غرب کشور از قبیل اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای نوروز امسال امکانات و فضای مورد نیاز برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده و آماده استقبال از مسافران نوروزی از سراسر کشور هستیم.

وی در پایان گفت: فرهنگیان می‌توانند جهت رزرو اینترنتی مراکز اقامتی و رفاهی در طول ایام نوروز به سامانه اسکان فرهنگیان مراجعه کنند که فرصت رزرو اینترنتی نیز از 4 تا 22 اسفندماه است و اسکان از 27 اسفند سال جاری شروع شده و تا 11 فروردین ادامه دارد.
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان