۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ساختمان دو طبقه در قزوین فروریخت+تصاویر
کد خبر: ۲۷۲۱۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۸ ساعت: ۱۵:۵۴ ↗ لینک کوتاه

به دلیل گودبرداری غیراصولی؛

ساختمان دو طبقه در قزوین فروریخت+تصاویر

به دلیل گودبرداری غیراصولی ساختمان دو طبقه در شهر قزوین فروریخت.

ساختمان دو طبقه در قزوین فروریخت+تصاویر
حامد عبدالرزاقی، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین در گفوگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از ریزش یک ساختمان دو طبقه در شهر قزوین به دلیل عدم پیش بینی و اجرای تمهیدات لازم جهت گودبرداری برای احداث ساختمان جدید خبر داد.

وی افزود: متاسفانه امروز شاهد ریزش یک ساختمان دو طبقه بودیم که به دلیل عدم رعایت ضوابط و تمهیدات لازم جهت گودبرداری پروژه مجاور اتفاق افتاد.

وی افزود: با توجه به اینکه ساختمان فروریخته عمر بالایی داشته و از استانداردهای لازم برخوردار نبوده، برای احداث ساختمان در مجاورت آن و انجام گودبرداری ضرورتا باید تمهیدات ویژه ای پیش بینی میشد، حتی با وجود عمق کم خاکبرداری برای اجرای فنداسیون.

عبدالرزاقی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه صدمات جانی نداشته، اضافه کرد: رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی و معماری برای ایمنی، آسایش و آرامش خود ما تهیه و تدوین شده و رعایت آن حداقل کاری است که برای تحقق حقوق شهروندی باید انجام شود.

عبدالرزاقی از ریزش یک ساختمان دو طبقه در شهر قزوین به دلیل عدم پیش بینی و اجرای تمهیدات لازم جهت گودبرداری برای احداث ساختمان جدید خبر داد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان