۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صلابت ایرانیان را به دنیا نشان می‌دهد
کد خبر: ۲۷۱۶۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صلابت ایرانیان را به دنیا نشان می‌دهد

استاندار قزوین با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ بار دیگر صلابت و اقتدار ایرانیان را به دنیا نشان می‌دهد.

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صلابت ایرانیان را به دنیا نشان می‌دهد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای اداری استان قزوین که پیش از ظهر امروز(پنج‌شنبه) با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: از همه مردم درخواست داریم که در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پرشکوهی داشته باشند؛ چراکه شرکت در این مراسم به دلیل فراخوان‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌های اخیر دشمنان علیه انقلاب، بسیار با اهمیت‌تر از سال‌های گذشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با نزدیک شدن به پایان سال، مدیران دستگاه‌ها امور مالی، اعتبارات و وضعیت بودجه خود را پیگیری کنند تا مشکل خاصی در این زمینه ایجاد نشود.

استاندار قزوین بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر نیز باید با جدیت بیشتر کارها را پیگیری کند تا در ایام نوروز از میهمانان و مسافران استقبال مناسب و شایسته‌ای صورت بگیرد.

زاهدی تصریح کرد: باید از مسئولان استانی به ویژه هلال احمر، راه‌و شهرسازی، راهداری، امداد و نجات، پلیس راه و سایر اعضای مدیریت بحران قدردانی کنیم؛ زیرا در بحران اخیر برف و کولاک، آنها 48 ساعت مداوم به خدمت رسانی مردم مشغول بودند و در طول 2 شب بیش از 12 هزار نفر پذیرایی شدند و هیچ حادثه‌ای در بحران اخیر در استان به ثبت نرسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در ادامه گفت: در ایام دهه مبارک فجر باید از تلاش‌های دولتمردان در افتتاح و اجرای برنامه‌ها قدردانی کنیم و نباید فراموش کرد که بالاترین شان مسئولان خدمت رسانی به مردم است.

منوچهر حبیبی افزود: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال باید با حضور همه مسئولان در کنار مردم با صلابت و شکوه‌ بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان