۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۵ روستای منطقه الموت گازدار شدند
کد خبر: ۲۷۱۶۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

۵ روستای منطقه الموت گازدار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۵ روستای منطقه الموت با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۴ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

۵ روستای منطقه الموت گازدار شدند
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: روستاهای رجایی دشت، سیمیار دشت، حسن آباد، محمد آباد، صفرین در منطقه الموت غربی در این ایام مبارک به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

وی افزود: با گازرسانی به این ۵ روستا ۵۶۷ خانوار روستایی به جمع مشترکین شرکت گاز می‌پیوندند؛ مقدار شبکه توزیع در این پروژه ۱۸ کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: خط انتقال گاز به منطقه الموت در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح شد و دو شهر رازمیان و معلم کلایه همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گازدار شدند که گامی بزرگ در خدمت رسانی به مردم در یکی از مناطق کوهستانی و صعب العبور کشور بوده است.

وی تعداد روستاهای گازدار شده منطقه الموت را ۱۵ روستا اعلام کرد و افزود: هم اکنون نیز پروژه‌های اجرایی گازرسانی به ۵۷ روستای دیگر نیز در دست اقدام است که در صورت تخصیص بودجه و اعتبار لازم در سال ۱۳۹۷ این پروژه‌ها نهایی می‌شوند.

بوشهری تصریح کرد: امیدواریم بهره مندی خانوارهای روستایی الموت از نعمت گاز نقش مثبت و ویژه ای در رفاه و آسایش مردم منطقه داشته باشد و شاهد شکوفایی اقتصاد و گردشگری الموت در آینده نزدیک باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان